Klart med detta nu.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190118
 
 
 GRATTIS
 
Hilda & Hildur
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
En bättre dag och en skönare tid, ja det kan denna dag bli.
Jag är lite seg men det är OK tycker jag så nu skall
jag i alla fall ha det bättre och det är det som är
meningen. Jag har inte tänkt vräka i mig
frukost, utan lite te med en rostad
bröd bit.
 
 
Jag skall ha
en liten lugn dag med
te och rostat bröd. Hoppas det
hjälper min onda mage. Det är jobbigt med
den så klart men det skall jag nog fixa på ett litet kick
 
 
Det är i alla fall en fredag som skall tas om hand och den kommer
att vara i ett tecken där jag är en sengångare. Det låter som
en bra ide och den kan jag allt följa. Har jag något
som skall göras? Nej inte jag och inte i
dag. Jag hoppas jag har en
lugn och stabil dag.
Så nu skall jag
köra på.
 
Nä men se där.
Lite slappt på soffan
som jag kan göra hela dagen
om jag vill. Ingen skall komma och säga
annat. Så kaffe skall jag allt testa. Kan gå bra
eller så kan det gå åt helvete. Så vardag är tillbaka.
Det ser strålande ut.
 
Inväntar min man och jag inväntar ungdomarna. Med
min man kommer en tjej över och det är ju kul.
Så jag tar det lugnt i dag och sen är det 
en stor tjej som kan ta vara på
sig själv. Jag kommer att
ta det väldigt lugnt
i dag. 
 
Middagen gör
Juhani klar och så är
det kväll. Vi tittar på  Shrek och
sen blir det godis och Avatar. En lång och
bra film den ses nog av många trots att den är 
över tre timmar. Jag gillar den och hoppas Amanda gör det.
Hon får godis och hon har läsk.
 
Sen kväll blev det.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0