Mår lite bättre

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190117
 
 
 GRATTIS
 
Anton & Tony
 
 
 DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Nu kommer ett kort inlägg och så får jag se under dagen 
hur jag gör. Jag har ingen lust att vara vaken hela dan
så det kommer inte hända. Är trött och så är
jag inte redo för denna dag. Jag skall
ta något att stoppa i mun, lite
vatten kanske. 
 
Lägger mig på
soffan och somnar om,
hur bra är inte det? Ja det är
så det kommer att vara i dag. Har
inget i mot att sova hela dagen. Magen är
inte snäll så det gäller att vara snabb från sängen.
 
Ja nu är det lite över lunch tid. Eva från jobbet ringde.
Jag har sovit på söta örat och det känns bättre
vilken tur. Blir hemma i morgon också.
Sen kan jag nog komma till
jobbet igen.
 
Kvällen går bra.
Har ont i huvudet och är matt.
Men man ligger som en seg propp i soffan.
Ha en bra kväll.
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0