Nyårsafton 2018

 
SUPER FARMOR BLOGG
Dag365 på året
 
181231
 
 
 GRATTIS
 
Sylvester  
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är i dag sista dagen på detta år, 2018, som har givit mig
massa blandade känslor, glädje, sorg, kärlek, besvikelser,
smärta, oro och allt där i mellan. Jag vill passa på här och
nu att tacka för detta år och hoppas på ett bättre år 2019.
Jag har massa saker att stå i. Det är massa vaga
planer till nästa år. Så man får se vad det blir
av allt.
 
 
Jag har tvätt här nu på morgonen,
det innebär att jag skall se till att allt blir 
tvättat och framförallt tort, det är lite jobbigt för
det blir inte det. Så jobbigt med denna tvätt och
tvättstuga. Detta spring fram och åter, hur kul är det?
Inte mycket, jag blir klar till klockan 11.00 men det är långt
ifrån torrt. Torkar aldrig i torkrummet, så grinigt. Nu kommer det
hänga kläder överallt.
 
 
Jag skall köra lite med Juhani och Ashani så jag väntar på dom
men det tar tid, vad händer vi skulle först åka 11.30, sen 12.00
och så 13.00. Hur skall jag hinna köra 2 x 40 innan 15.00
när dom är klara klockan 13.50. Ja det blir svårt och det
blir inte bra. Ashani blir lite putt men det är så, hur 
skall jag hinna om jag inte kör i Jordbro. Juhani
kör dit och Ashani kör i Jordbro. Lite bättre.
Så nu kan allt ta sin tid, vi tränar på
vissa saker.
 
 
Måste ner till Eskilstuna med
Ashani också. Måste be Camilla och
Thomas hjälpa till med finliret. Så nu kommer
det bli bra. Det är bara att köra på. Ja nu skall jag ta mig
hem i mörkret och det är inte så bra för min del. Jag blir hur trött
som helst i mörkerkörning. Men kommer hem till slut och här har vi nu
en härlig liten kväll framför mig. Nyårsmiddag hos Camilla och lite raketer
vid 12 slaget. Ja det är så bra de, nu skall jag i alla fall ta till mig en siesta tröt Hugo.
 
Lite kort från kvällen.
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
Då är filmen klar och vi skall åka hem.
Pusshoch kram tack för oss. Väl hemma är det ju
bara att ta sig  i säng.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0