Och så var det ett morgonpass.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190108
 
 
 GRATTIS
 
Erland
 
 
 DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hur kan jag vara så trött? Har lyckats sovit ganska OK i natt.
Har sovit i längre perioder så det är OK kan man tycka.
Men ändå är jag så trött. Jag får lov att se till att 
det funkar än då. Så  seg är jag.
 
 
Morgon stök är först, det är
bäst så när jag skall iväg till jobbet
nu på morgonen. Vad skall man göra här
näst? Jo frukost. Min goda och härliga frukost.
Hoppas detta kan vara en skön och stabil morgon.
Inga konstigheter just nu.
 
 
Tack och bock nu är det bara att köra mot Huddinge.
Ja så kan det va, 1 plusgrader och bara full
gas skall inte vara mycket trafik nu.
Jobbet på G. I dag skall jag
jobba med Emade som
var min elev.
Kul.
 
Kommer i god
tid till jobbet. Tänkte att
natten skulle få gå hem lite tidigare.
Men det blev snack och så kommer SSK.
Vi kommer då att prata med honom om boende som
måste ha hjälp. Med viktiga saker. Ja jag kommer att ha massa
saker för mig och hoppas det kommer att vara super i dag.
 
 
Massa saker om mina boende och hur viktigt det är att se till att de mår bra.
Jag tycker att dom är viktigast och dom skall komma i första rummet.
Jag jobbar utifrån detta och vill inte göra annat. Så det kommer bli
kul när chefen skall förklara detta med att dom skall lägga
sig 20.00  Ja det kommer att bli så kul.
 
 
Nu så fan jag missa lunchen, det är
inte OK men det händer så jag vet att det
kan vara sjukt jobbigt. Nu är det  alla fall lunch för
våra boende. Fisk, det ser mycket gott ut. Så det måste de
gilla. Allt går galant och så är det ju bara att se till att man skall
köra vidare på denna eftermiddag.
 
 
Går lite tidigare efter som jag missa lunchen, jag skall ju till röntgen i 
Skärholmen. Det blir i alla fall 14.-50 innan jag kommer i väg.
Alltid lika dant varje gång. Fan vad knasigt. Då kör jag
mot Skärholmen och kommer fram 15.10. Det 
är bara att traska bort till röntgen.
Anmäla sig i kassan, och
så blev det min tur.
 
Foten skulle vridas
åt alla håll. Gör det ont? Ja
som fan särskilt n'r den skulle vridas.
Oj oj detta var en pers på 6 minuter. Jag hoppas
att det inte är en spricka utan vävnader eller så. Nu skall vi
bara vänta två dagar så ringer läkaren, hoppas jag. Då så jag känner 
att apoteket kan vara bra att gå till. Massa mediciner att plocka ut och den nya.
 
Jag skall också leta efter en lite sak till Eva, vår samordnare som alltid fixar och trixar.
En super duper bra tjej. Så men titta här middan är klar när jag kommer
hem. Ashani och Juhani ha fixat sallad. Ja tackar jag. Gott.
Sen tar jag och gör kväll. Pratar med 
gubben och tittar på TV.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0