Sjukstuga

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190127
 
 
 
 GRATTIS
 
Göte & Göta
 
 
Förintelsedagens minnesdag
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jo tack jag har sovit som en kratta och det har varit oskönt.
En som snarkar i mitt öra och en som är en kamin.
Som du förstår har jag legat i mitten av min
säng. Vilket jag var tvungen att byta
senare jag fick inte sova. Jag
tröttna på att bli väckt
klockan 04.30 Då
gick jag upp.
 
 
Så frukost är intagen,
Kaffe med påtår tre är klar så
då skall jag bara göra resten i dag.
Som?? Ja inte vet jag... Jag har bara planer i
eftermiddag då jag åker till Ärla. Skall passa hundar
och barn när föräldrar skall på utbildning. Så då är det väl bara
att se till att få bra  dager på landet. Nu skall jag titta till sjuklingen.
 
Hon har det bra nu, lite mer pigg och lite mer pratsam.
Vi tittar på Tarzan och nu Sophia. Hon ha det bra och
det ser bra ut här, hon dricker och är vaken.
Det ser bra ut. Efter en och en halv
timme somnar hon. Stackars
Haylie
 
Jag är med henne och det
tror jag hon uppskattar, jag skall nu
bara göra min saker så jag tycker hon kan sova
lite. Jag dammsuger hallen som just nu har en sandlåda
inne. Fy vad det kommer in sand. Ja sen skall jag ha lite lunch, Haylie
äter inte. Jag försöker med allt möjligt men nej. Då finns bara en sak till välling.
Jag prövar men nej inte nu och inte just nu farmor.
 
 
Jag skall bjuda Camilla på en stå fika då det kommer förbi en snabb visit.
Hon går in och kramar på Haylie, Linus tycker synd om henne.
Ja det är det, längtat efter att komma till mig och så blir
hon dålig inge roligt alls, Hon får en supp och
somnar där vid 16 tiden. Det blir bra.
Hon skall sova sig frisk.
 
 
Då skall min man
planera middag och jag tittar
lite på vägens hjältar, repris från i går.
Jag tittar till Haylie hon sover. Nea ringer efter jag
ätit och undrar hur hon mår. Jobbigt för henne, Nea alltså.
Oroligt och känner lite så där inget skall hända. Jag skall se till att hon
kommer hem i morgon .
 
Då skall jag göra kväll Skall sitta
med Haylie lite. Ha en trevlig kväll
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0