Söndag

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190120
 
 
 GRATTIS
 
Fabian & Sebastian
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag nya utmaningar.
Jag skall då hitta på något roligt i dag
då Ashani och Juhani skall ta Amanda med sig
på bio. Jag går väl då till is huset och tittar på när Linus
är på skridskoskolan. Ari kanske följer med, han kanske kan vara
så snäll. Annars får jag gå själv. Ja då vet vi vad dagens ribba ligger.
 
 
Jag skall börja med frukost och sen tar jag mig en dusch. Det
kommer att vara så bra så. Som vanligt nu igen yoghurt,
musli, kaffe och en smörgås. Ett glas vitaminer och
ingefära shot  Min dag är på G och det känns
så bra. Bara köra vidare.
 
Vad som heder nu är allt de vanliga,
Dammsuga, plocka undan, städa vilket 
man gör hela tiden. Det är skit tråkigt med detta.
Men det är ju bara vardag. Helt galet. Men så är det och 
så blir det.
 
 
En lunch som jag intar med Camilla. Det är ju så att Amanda är
på bio med Juhani och Ashani så jag hamna på en fika/lunch
men Camilla och Thomas. Ari kollar på skidor. Så det blir
en sån dag i dag. Alla gör olika. Men det är ju OK 
det också. Linus har feber i dag. Så jobbigt,.
Men det var kul att träffa han också.
Nu fikar vi.
 
Så skall jag åter
hem till gubben och hans skidor 
som slutar precis nu när jag kom hem.
Det var ju kul för då kan vi umgås lite, eller hur?
Trodde jag ja, han sätter sig och spelar så då är det bara
för mig att hitta på något som är bra. Jag skall fixa middagen till
klockan sex. Ris med grönsaker och kyckling.
 
 Lite TV och så är kvällen slut.
Jag hoppar i säng och ser till att få
bra sömn. Jag är trött som vanligt så tack
och hej.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
      Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0