Två pass

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190103
 
 
 GRATTIS
 
Alfred & Alfrida
 
 
 DAGENS  CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 Då är man uppe igen och nu är det ju så in åt h..vete
jobbigt med mitt högerben. Vilken värk jag har
haft i natt, oj oj. Jag kan inte ha det så här
längre, det är inte ok inte det minsta.
Jag hoppades att det skulle vara
en liten  övergående period
men nej då inte.
 
 
Jag har värk under
dagen, mindre när jag rör
mig mer när man skall sluta jobbet.
Och när jag skall sova, fan inte OK. Någon
stans måste det gå att göra något bra av detta.
Fan, sjukt.
 
 
Frukost och lite tid att återhämta mig innan jag åker.
Skall nog klara denna dag också, med lite 
god vilja. Hej hopp då är det bara att
köra. Så mot jobbet och dagens
utmaningar. Då kör jag.
 
 
Nu kommer ett morgon
pass med allt vad det innebär.
Jag jobbar på och inser snart att mina
kontaktpersoner inte är på samma blad som jag.
Det blir ingen dusch, det kan vi skita i sa en man, jag börja
skratta det lät så roligt, han titta på mig och fundera varför jag skratta.
jag krama han och så sa jag bara att han är så cool man. Han acceptera detta
och vi kan fortsätta dagen.
 
 
Då blev det lunch och Inga är på plats, fan va kul luncha i hopp klockan 11.00.
Det tycker jag är så kul och så bra. Jag hoppas nu på att jag kan få
en lugn lunch med alla boende, det kan behövas. Det var
nästan lugnt, helt OK. Nu kan jag göra min
städning hos mina boende.
Det blir ju bra.
 
 
 
Slutar 15.00 och här
kommer minuterna så det
blir 15.15 som vanligt inte kommer
jag i väg när jag skall. Alltid blir jag kvar
10 minuter, 20 minuter. Ja ja jag får smita lite
tidigare när jag kan. Typ i morgon, eller på måndag.
Ja nu skall jag hem och ta lite dricka. Skall träna i dag med
Camilla 17.30 och 18.00. 
 
Två pass på Actic var lite magstarkt men kul.
Jag känner mig lite mörbultad men det går över nu 
skall jag hem och äta middag , vila och sova. En  ny
arbetsdag i morgon. Så gubben har fixat lita middag, jo
han är hemma sjuk igen. Det är något allvarligt med den
mannen. Han är sjuk väldigt ofta just nu. Hoppas att han
kan bli frisk nu han smittar ju mig.
 
Nå väl han kollar på film i vardagsrummet så jag kan titta på
TV:n i sovrummet. Och då somnar jag så klart.
 
 GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0