Tråkig dag

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190105
 
 
 GRATTIS
 
Hanna & Hannele
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag fryser och känner mig död, detta var inte så kul
kan man lugnt påstå. Jag är inte alls redo för en 
förkylning. Jag vill inte alls ligga som en
död sill i soffan eller sängen, men
det kommer jag att behöva.
Hur kul är det?
 
 
Jag har nu petat i
mig frukost och då är
det ju bara att fortsätta min 
dag som jag börja den, lugnt och stilla.
Magknip har jag och hur kul är det? Jag hoppas
att  det går över och jag inte blir sjuk som männen i huset.
Jag skall jobba på måndag tänkte jag. 
 
Förmiddagen försvann som en avlöning helt sjukt men så var det.
Jag fixa lunch till oss och har lite jobbigt med mitt lilla
huvud, det bultar lite och känns lite för litet och det
är ju inte så kul men det skall nog  gå bra.
Jag har en mycket tråkig dag, jag skulle
ju ha varit nere med Amanda
och firat henne.  
Men nu ligger jag på
soffan och är grinig. Hur kul är
detta då? Jag vet att hon har en bra dag i 
alla fall. Hon har en grym mamma som kan baka
vad som helst. Hon skall komma med hem till oss om
två veckor så kan vi fixa roliga saker med henne och hoppas
hon förlåter mig för att jag inte kom i dag. Jag känner att det blir bra så.
 
Nu skall jag hänga med huvudet och tycka synd om mig själv.
Då kommer min dotter att skicka en bild till mig, på Bee.
Men va?? Den vill jag ha. Hur skall ni fixa den mina
barn. Det kan vara svårt men va då jag vill
ha den. Fixa.....
 
 
Nå väl dag blir till kväll, kväll blir till läggdags.
Jag har inte så mer att hämta just nu så
vad skall man göra då?? Sova
eller hur. Då så ses i
morgon.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0