Välkommen 2019

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190101
 
 
 GRATTIS
 
Svea
 
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har sovit länge i dag, gick och lade mig vis 02 så då får
man sova lite på morgonen eller hur? Jag vaknade
runt nio tror jag. Svårt att säga då jag inte
kolla klockan. Men att starta min
morgonen/ förmiddag med 
en god frukost är
inte fel.
 
 
Så nu skall
jag läsa lite och få
igång min dag. Så här får 
du läsa lite om min dag, 2019
första dag och vad den ger mig helt
som det skall vara, nytt år och ny dag det
är ju så fantastiskt bra och spännande med en helt 
oskriven dag.
 
Jag skall inte göra så mycket eftersom jag skall jobba i morgon.
Men Ashani skall hem och Juhani vill att jag skall komma och
hämta dom. Hård princip ingen får köra, det är i OK med
taken på att ni festa i går. Man kör inte bil efter en fest
kväll . Jag är hård på det.
 
 
Men jag skall handla lite så jag
kan allt se till att dom kommer hem. Så
här är nu detta. Jag skall luncha först och sen kan
jag komma så ni får allt vänta och så kostar bensinen. Jag
äter lite wok mat och så skall jag iväg. Det är inget som är udda alls i dag.
Kommer till Jordbro där vid 14 tiden. Då så skall vi ta oss hem åt då.
 
 
När vi kommer vid avfarten till Sundby gård då står polisen där och
kollar alkotest, vilken tur att jag kör eller hur ungar?? Jag
har i alla fall inte druckit i går och jag känner mig
lugn. Allt OK till och med att jag har dubbdäck.
Nu fortsätter vi hem åt.
 
 
Willy får en liten på hälsning.
Skall ha mjölk, ost, lite kaffe och Ashani
skall bjuda på bullar. Så kan man fika lite på kvällen.
Ja så nu skall vi hem och jag skall se till att göra färdigt min kväll.
Juhani skall jaga mat och det var mycket bra tycker jag.
 
Kollar tv och sen är det sängen, jag tittar på Avicii, ett program
om hans artisteri, hur han sliter hårt och är på turnne hela
tiden. Han sliter sönder sig totalt och han känner
att musiken inte är så rolig längre, inte bra.
Ett bra program om en bra artist.
Dags att sova nu.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0