Aktivitet med barn.

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190720
 
 
GRATTIS 
 
Greta 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Så nu skall
jag ta tag i denna
dag, så skönt att vakna i
dag då jag inte känner smärta.
Hur underbart som helst jag känner
mig så upprymd.  Så nu skall jag njuta av
frukosten innan min man väcker barnen för
dagens utmaningar. Så kan jag läsa lite nyheter
också.
 
 
 
 
Det kommer att vara så skönt och solen är framme, ja vad
mer kan jag önska mig just nu? Då så full fart i dag,
eller jag skall nog ta det lugnt så jag inte får
ont, eller mer ont än detta som
smyger sig på igen. Så
nu kommer vi
i väg.
 
Jag och Ari
åker med Bee till
Sydpolen med Joline och
Haylie. Dom var inte så på hugget
först. Men sen blev det helt galet. Massa
vågor, massa kanaler, massa rutschbanor. Så jag
kan säga att det är helt galet efter bara några minuter. Joline
blev helt galen i rutschbanan.
 
 
Tyvärr blev det bara ett kort,
det var kortförbud, och mobil förbud.
 
 
När jag ändå håller på med att lägga ut kort kan
några från i går och från middagen i dag.
 
 
Lekande barn på Leos i Kungenskurva.
 
En prinsessa.
 
Nu när kvällen är här och middagen är klar blir det att titta på film.
Vad skall vi nu se? Vi har ju inga roliga filmer som dessa
vill se, så nu skall jag allt välja, nä hä det gick
inte, det blir Mcstuffin. Kul tycker
flickorna. Så fans det ju lite
ostbollar kvar och
dricka har
dom.
 
Så skall
det äntligen sovas.
Då kommer krångel två. Jag
får sova på soffan, för flickorna kan inte
sova i vardagsrummet. Det var något nytt som jag inte
hört tidihare. Dom tar min säng helt enkelt, det är inte okej tycker jag.
Men så blev det, har ju ingen lust att ligga och höra gnäll hela natten.
 
Tack för i dag och nu kan man se fram emot en ny dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0