Då åker vi

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka30 dag 203 på årer
 
 
 
190722
 
 
GRATTIS 
 
Magdalena & Madeleine
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det dagen D på vår inplanerade dag, det är ont
om sömn för barnen bråkade i går när dom
skall sova. Helt plötsligt kan man inte
sova på farmors soffa, dom vill
bara komma och sova vid
mig i sängen. Det är
galet, väldigt
galet.
 
Då jag inte
orkar bråka blev det
super trångt och jag har
INTE sovit bra i natt.Nä detta var
ingen bra natt. Men vad gör det det är
mina grisar. Jag skall ni in ta min frukost och så 
kan jag återhämta mig lite kanske. Jag hoppas på
det i alla fall.
 
Jag skall berätta nu igen att det blir inte så mycket
bilder denna vecka då jag inte har en stationär
dator. Det kommer att vara text vad som 
sker och bilder kommer sen eller
så ser man dom på min
insta och Facebook.
 
Det är inte mycket
att skriva om i dag då jag har
suttit i en bil hela Dan. Några stopp för
att sträcka på benen.  Vi kom fram till Anne och
Rydevik 19 tiden. Lite snack och många skratt.
 
Nu skall jag sova, vi skall upp 05.00 
i morgon.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0