En soff dag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
 
190707
 
 
 
GRATTIS 
 
Klas 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag har en liten söndag framför mig. Undra vad jag skall
göra med denna dag, jag hoppas att det är en lugn och
skön dag. Skall inte göra så mycket, bara att ha en
lugn dag. Kommer att se till att vara i hög
läge med benet, så jag ser fram
emot denna dag. 
 
 
Jag kommer
att ta min fina frukost.
Njuta av den och sen blir det bara
slappa i dag. Inget annat. Ha bara en bra dag
för mig. Det blir ju en sån bra dag som bara jag vill ha
och bara på soffan i dag . Har tillräckligt ont så det får räcka.
Har nu börjat med detta nu så här tar jag en paus ett tag.
 
 
Snacka om pyjamas dag, bara man håller sig på soffan är det bra.
Jag ligger här och tittar på tv:n och njuter av dagen. Telefon
ringer och jag har ett samtal från Ärla. Sen är klockan
bara 15.10 oj vart tog dagen vägen? Både jag
och Ari blir förvånade. Men jag har glömt
lägga fram köttfärsen. Fasen också.
Nu är det jobbigt med den när
den skall tillagas.
 
 
Det blir middag
vid 18.30 och jag skall 
också ha min son i dag på middag.
Han skall jobba morgon imorgon och sover då
hemma. Trevligt tycker jag och då kan man snacka lite.
Hur vill du göra på tisdag?? Ja det bestämmer han, det låter 
inte så troligt. Men det är nog bra de. Då blir det ju lite snabb 
visit och så. Jag får helt enkelt se om det.
 
 
Jag ligger fortfarande i soffan och kollar på Tv:n det är just nu
killar som bygger i hopp gamla bilar. Dom kommer från
skroten och blir kördugliga. Men det är så att
jag är trött, väldigt trött så jag skall hälsa
på min kudde. Så detta får  bli det
hela i dag. Tack för
titten i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0