Fest på Gladö

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190702
 
 
 
GRATTIS 
 
AronRosa & Rosita
 
 
  
DAGENS CITAT
Bildresultat för citat från indian
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är vi på en tisdag, utanför mitt fönster är det regn, det är 
nog så att det kommer att regna fram och tillbaka hela
dagen. Det står att det är 15 grader och 70% chans
till att det skall regna i dag. Så då kommer
det att regna. Det gör inget, marken
behöver det. Jag tror bara att
det är jobbigt för alla som
jobbar utomhus.
Typ min
man.
 
 
 
Första rutan
klar så det är ruta
två som är i faggorna.
Det är alltså frukosten, den
efterlängtade. Ja den skall nu in tas.
Det tar en stund då jag skall läsa lite och
njuta av den. så... ses och hörs snart. Så nu
är det en kopp kaffe som gäller och den skall intas
med största njutning man kan tänka sig. Kaffe är gott
och man skall njuta av smaken och lukten.
 
 
 
Så nu är jag tillbaka med båda fötterna på joden. Här skall
jag i dag avklara en tisdag, jag har en fika träff med
min X kollega Annelie Hultman. Det kommer
att bli kul. Så nu skall man sätta på
sig kläder :)Det är time att
åka till Skärholmen.
Ner till Bee
 
 
Då så är nu är
och här kommer Anneli
Det blir fika och snack om allt.
Hon kommer gå ner i tid och ändå ha bra lön.
Hon tycker inte det är kul att jobba då hon är trött och
känner sig lite slut. Det med rätt, och vi är inga ungdomar,
ha ha ha ha
 
 
Nå ja då tar vi lite promenad, tittar på kläder och hittar en tunika.
Den tar vi sa polisen, hitta topps på träpinne och den tar
jag också. Nu skall jag hem. Tack Anneli för en
trevlig dag. Är så nöjd, vi ses igen min
vän. Då skall jag till Camilla och 
så är det väl kalaset på
Gladö som gäller.
 
 
 
Kommer dit
vid 15.30 tiden
Det är kul och en städad
fest. Mycket fint hade Malin gjort.
Korten kommer senare i morgon jag 
är trött just nu så jag skall sova. Tack familjen på
Glad ö för en trevlig fest, god mat och alkoholfri dricka,
för mig som kör bil. 
 
 
Ja nu är jag hemma och skall sova.
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0