Fika med Rickard

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190713
 
 
GRATTIS 
 
Joel & Judit 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
När man vaknar 04.35 och undrar varför, och man inte får ett svar.
Jag somna efter 23 i går så jag borde få sova till sex i alla
fall. Men nej inte i dag, så det är bara att gå upp 
och starta dagen med lite frukost. Ja
som vanlig är det ju yoghurt.
musli först och avslutar
med kaffe och
smörgås.
 
 
Så kan
jag då passa på
att läsa nyheter och lite på
FB. Det blir lite nyhetsmorgon också
på tv:n. Oj där somnar jag vist, men det gör
inget. Jag har inget för mig i dag ändå. Ja nu är
jag vaken igen och fikar med min man och skall ta en dusch.
 
 
Det blir en fundering på om vi skall till Rickard i dag. Det kan vara kul
att hälsa på han, han bor ju granne så det är nära. Ja han är
hemma med Jack så då ville Jack ha en lekkamrat, kan
vi ta med Linus då? Ja Jack det kan vi. Så  en 
fika där och lite små koll på dessa två
busungar.
 
 
Denna dag gick fort då
jag inte  har något annat speciellt att
bidrag med till dagen. Rickard är ensam med
Jack då Jessica är ute. Ja vi är där ett tag och jag snackar med
Juhani över meddelande och undrar vart han är och vad han gör. han skall nu
hem och då kan man väl se till att ha lite kul tid och gå ut med arbetskamraterna.
 
 
Ja vi lämnar Rickard där vid 18.30 tiden och så lämnar vi Linus.
Oj här fixas det i köket igen. Detta blir super tror jag.
Jag fick en stor Aloevera blomma av dom och
den är super stor. Hoppas den håller
 Dom är lite svåra att ha med att,
skall ha lite vatten och mycket
värme tror jag. Nu skall
vi hem och fixa
med maten.
 
 
Kyckling
det är länge sen kan jag 
lova och så kommer man fram till att
jag skall göra den i ugnen. Så nu skall vi vara
kung för en kväll och ha en trevlig middag. Jag hoppas
att detta blir en bra kväll och att jag har det jag vill ha runt mig.
Ja då så äter tillsammans, sen skall han spela och jag skall bara inte
göra något viktigt alls. 
 
 
Nä jag avslutar med att titta på Jonny Deep, Död mans kista.
Det blir alltså väldigt sent och väldigt tröttsamt men den
är bra så man skall se den igen. Han är så bra i
denna karaktär. Så nu tar jag och lägger
mig. Tackar för dagen och hoppas
vi ses i morgon.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0