Fredag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190705
 
 
 
GRATTIS 
 
Laila & Ritva
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det känns som om det är helg, så konstigt min man är ju hemma.
Men han har jobbat in sin dag, så det är kul. Han skall
visserligen fara land och rike kring men vad
gör det. Ja jag skall väl då bara se
till att  komma igång med
dagen. Det blir bra
det.
 
 
Då så
Frukost på g och
hela huset är vaket. Alla
skall ha frukost samtidigt. Jag
tycker detta är skit jobbigt. Det är ju så
att jag behöver en lugn plats och att inta min
frukost själv. Tänk då när man sover på hotell, där det
är massa människor, vilket dilemma jag får. Jag jobbar på det.
Hoppas att det blir bra i alla fall.
 
 
Planeringen jag hade för dagen är redan ruckad på så jag skiter i
planerna i dag. Tar det som det kommer. Jag skall nu ringa
upp röntgen, Unilab på Odenplan, dom vill veta
om jag har något järnskrot i kroppen. Det
är okej att jag har pinnen i handleden
jag kan göra röntgen i alla fall.
Det var bra kan jag tycka.
Då så vidare på dagen.
 
 
Camilla dyker upp
hon och Linus skall till
dagis och säga hej då, han
slutar nu på dagiset och blir skolpojke.
Ja då är det bara Haylan kvar på dagis. Jak 
går också upp i skolan i höst. Så man skall all hålla kolla
på barnbarnen. Men vi hinner med en kaffe och så hinner vi med lite
snack. Semesterplaner och höstplaner. Jag skall nog se till att jag
kan ta pension nästa år, lite förtidspension .
 
Ja då så efter som Ari skall i väg på massa saker kan jag lika
gärna följa med till dagis. Här skall vi ta adjö och så är
det bara tack och hej. Det är jobbigt då Linus är en
känslosamt barn. Han känner tygd i hjärtat och
han är lite ledsen. Men vi tar lite fika hemma
hos dom så det går över på ytan.
 
 
Då så Dagen
flyger förbi och rätt som
det är blir klockan 16.30 jag åker
till ICA i centrum för att köpa sallad och
tonfisk. Det har också kommit ett paket till mig.
Det är kul tycker jag. Så då blir det att fara hem med allt.
Och här ligger en gubbe på soffan och .... sover. Jag fixar
salladen och väcker den stora björnen som sover bort hela
dagarna
.
 
Så blir det kväll och jag skall nog bara slappa, ett fika
besök kommer till oss, familjen Westerberg / Karlsson
tittar över. Det är ju kul att hela familjen kommer .
Vi fikar och snackar. Ja sen vart det en
film för Ari och mig sen kommer
sömnen som på beställning.
Det är bara natten
kvar och massa
sömn.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0