Hämta Bee

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190730
 
 
GRATTIS 
 
Algot
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är allt på plats
igen och min blogg ser normal ut.
Skönt att kunna få in rutiner igen. Man
tappar lätt dessa då allt blir minsta rubbad på. Min
vecka i Tyskland/ Berlin var en trevlig och välbehövlig semester.
Jag har laddat batterier och jag har känt livskvalitet trots min smärta i foten
och låret. Ja tro inte att den stanna hemma inte, nej då den var med varje dag. Vissa
dagar massor och vissa dagar lite mindre.
 
 
Det är nu dags för en vanlig frukost med yoghurt och musli, kaffe och
smörgås, och i dag vill jag lova att det är party i huvudet, satan
så det snurrar. Kan behöva käpp inomhus också nu.
Ja då kan man lugnt säga att det är lite ont om
verksamheten, ha ha ha. Ja njuter lite
av min frukost så skall jag och
Ari snart hämta Bee.
 
 
 
Oh vad jag
längtat efter min Bee
jag bara älskar min bil. Nu är
Bullen lite förvirrad, Han tycker Bee hackar
för mycket, hur är det med oljan? Och den där lampan 
visar bara att jag måste byta bromsbelägg, okej då skall jag fixa
tid för det. Bullen har massor att göra i två veckor. Så jag får allt ta
det lugnt ett tag, eller så frågar jag Thomas. Ja då är man med sin bil igen,
min kära transformers, Bee och jag.
 
Hem igen och snacka med Telenor om mobilen vilket INTE gick och fixa.
Jag skall få ett nytt sim kort, hoppas det kommer att hjälpa. Jag vill
inte att min nys fina lur är kaputt. Ja jag skall ner i tvätten i dag,
jag behöver få Aris shorts rena, så Juhani får också
lägga i det viktigaste. Jag har bara ett tre
timmars pass ( 11.00 - 14. 00 ) så
det skall hinna torka så full
rulle nu.
 
 
Klar och
upphängt så
kan man göra sig färdig
för centrum. och apoteket. Jag
hoppas på lite mediciner där. En fika hos
Camilla först och kramar av Linus vill jag ha, han
berätta att han var med i en TV:e inspelning med sommarskuggan.
Vilken härlig sommar han har haft, varit på Kolmården två gånger och åkt
karuseller och tittat på djur. Sovit i husvagnen och allt har varit jätte bra.
 
 
 
Vilken tur att du har farit runt så mycket, vad brun du är, har du varit 
på stranden också? Jajem män det var massa lek med nya
saker i vattnet. Skön sommar du har :) Men mormor
jag har saknat dig så mycket. Oh vad
detta värmer i mitt hjärta.
Tack Linus jag har 
saknat dig
också.
 
Så efter
en några koppar och
ett parti fia med knuff skall jag
nu åka ner till centrum. Jag skall hämta 
ett paket och lite medicin. Det första går bra, de andra
går inte. Finns ingen medicin att ta ut. Konstigt, det står på mina
papper hemma att det skall gå. Ett fel har uppstått. Det skall jag rätta till.
Kontaktar läkaren och frågar bara. Så blir det bra.
 
 
Jag skall handla på Willys, det går så där. Jobbigt med benet och
jobbigt med kassar. Nu är jag i alla fall hemma med en yrsel
som är kolossal. Det är så jobbigt och så tråkigt.
Jag hoppas det kommer att bli bra detta,
tänk om mitt liv nu skall ha det
så här. Ilningar hela
dan.
 
 
Hemma,
Väldigt yrslig och
ostadig. känns konstigt och
obehagligt. Maten är hemma och jag kan
nu se fram emot en lugn kväll, min man skall
fixa middag det kommer att vara skönt att slippa detta
moment, är så snurrig. Inge bra alls kan jag säga, det går över
snart. Ta det lugnt lite så blir det bra. Ja då skall jag allt njuta av lugnet på
soffan tills maten är klar. Min man gör ugnsbakad korv med potatis.
 
 
Det blir film med Dancing Washington. Skit bra film, det är en bra
skådis och han är mycket rakt på i sina roller, gilar han.
Filmen var bra. så är det ju kväll och jag skall
fixa mig så jag kan sova nu. Seg och
trött men det får man vara.
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0