Lek för barnen

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190719
 
 
GRATTIS 
 
Sara 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 
 Detta är ju helt
galet för att nu skall jag
bara hitta på något som Joline
kan göra på förmiddagen. Ja det är ju
redan bestämt. Vi skall ju till ett lekland, det är ju
bara det som gäller Vi skall avklara det på tre timmar för
jag skall tvätta sen. Sen kommer ju syrra.
 
 
 
Men jag börjar på ruta ett, frukosten är där i dag. Jag fixar
min frukost. Nu skall jag då ha denna lilla sköna
stund där jag har bara mig själv att fixa men.
Samla tankar och njuta av frukosten.
Läsa nyheter och sen ta tag i
dagen. Det är så perfekt.
Återkommer strax.
 
 
Då så 
är man färdig för
dagen och nu är jag på G med
min dag. Det kan man lugnt säga att den är 
som jag nu har tänkt mig, jag skall ta en kaffe med 
Camilla så vi far väl ner till henne och sen  är det lite lek för
barnen. Linus har tydligen överladdat sina batterier så han är en helt 
peppad kille för lite lek. Det blir Leo´s, det är nog den bästa stället där vd
Citygross. Här kan man som förälder bara sitta och titta på barnen i lugn och ro.
 
 
Barnen är framför dig och dessa två som vi har med oss är så pass gamla
att dom kan vara skälva och leka. Underbart.Jag har så pass ont i
dag att man kan lugnt säga att jag INTE är på humör
för detta egentligen. Jag skulle allt vilja ligga
med benet på soffryggen. Men
man skall tydlige leva
så normalt som
möjligt.
 
 
Jag skall
röra på mig, jag
skall träna, jag skall så
jävla mycket. Nå väl nu sitter vi
här och har det suveränt. Barnen älskar
det och det tycker jag låter kul. Vi är där och nu
kan man njuta av kaffe och se hur roligt barnen har.
När vi åker hem visar det sig att dom har sprungit runt och har
2500 steg bakom sig på tre timmar. Hur bra är inte det? Nu undrar de,
hur vet du det? Jo dom hade stegräknare på sig.
 
Hem till mig och så är det fika och en stuns vila. Thomas plockar upp
Camilla och Linus, dom skall fixa med Husvagnen, köpa lite
tillbehör och så är den klar för avfärd. Jag och Joline
planerar vår middag. Det är ju så att Haylie
kommer också. Så det är väl  lika
bra att börja med middag. Vi
skall ha fredagsmys
med film också.
 
 
Då så är det
middag och  det blir
potatis, sås och korv Dessa
barn.älskar korv, så det gick ju hem.
Det blir en sväng ner till Camilla då hon skall
ha lite kaffe och jag skall hämta en väska att packa i.
Lite kaffe i hennes nya bryggare till vagnen. Så smart så bra.
Gott kaffe så det går inte att klaga på. Jag tror att det är bara att
ta e sån helt klart. Nu skall dom dricka kokkaffe, ja det blir ju så gott kära ni.
 
 
Nu åker vi hem till fredagsmys och lite film. Det blir ju Nattfasan, Hicke och Astrid.
Så klart dom vill se detta det är ju helt magiskt. Ja så blir det, godis och
läsk allt som det skall. Jag tittar men Ari spelar på datorn så klart.
Ja vad skall man säga Allt är som vanligt, han vill ha hit
flickorna men sitta med dom och så, nä det gör
bara jag. Så är det nog alltid.
Karlar är bara så,
Eller??
 
 
 
Nå väl
nu är det riktigt
sent så nu skall vi sova.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0