Lördag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190706
 
 
GRATTIS 
 
Esalas & Jessika
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har fullt med sol och en skön morgon.
Jag skall ta en morgon promenad med
min dotter. Som skall vara nyttig för
oss. Jag skall se till att ha en
skön och bra lördag.
Kan börja med 
frukost.
 
 
Njuta av
den och sitta
på balkongen med
morgonkaffet. Det är så
bara bra och det är inget jag
vill ändra på i dag. Njuter en stund
innan promenaden.
 
 
Promenaden med Camilla tog  cirka 45 minuter. Jag med en
kryckkäpp och Camilla utan. Det var en lagom bit inget
överansträngning bara skön motion. Ja sen blev
det ju  kaffe det är ett måste för mig. Jag
tackar för en fin förmiddag och skall
bege mig hem. Nu väntar
övningskörning.
 
 
Det är Juhani
som bara har mer
körtimmar, han skall till
trafikskolan sen. Nu är vi i Jordbro
och min lur har spunk alla Hugo så den
kommer att gå sönder nu. Det är inte lätt alls.
Men vi skall tlli Haninge och fika sen kör Ashani lite
hem till sig. Jag har nu två påsar med kläder till mina flickor 
Amanda och Johanna. Hoppas dom gillar detta då.
 
 
Skall försöka komma ner till Ärla på tisdag, Juhani följer med
så då kan han köra också. Det blir så bra så då har vi en 
bra färd fram och åter. Ja härligt kan det bli. Då är
det bara att köra hem nu. Skall väl äta med min
man, det blev bara han och jag till
middagen. Det blir bra sallad
och fläskfilé mums.
Det är en liten
fika sen.
 
 
 
Jag tar
mig ner till
Brinken, här är det
storfrämmat från Kiruna, det
är Anna Larsson med kille som hälsar på.
Det var så kul att träffa henne igen, hon är en
tjej man träffar sällan väldigt sällan. Vi var där ett tag
och fika. Sen blir det sent och jag blir seg som fasen.
Tack för oss nu skall jag sova.
 
 
Väl hemma så blir det natti natt
efter spiderman.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0