På väg hem

 
SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka 31, dag 210
 
190729
 
GRATTIS 
 
Olof
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar upp med satan stark värk i benet.
Anne masserar och jag tror benet
skall gå av. My lord det gör
ont men hon är duktig.
Hon kan massera
bra. 
 
Då är det lite
kaffe och smörgås innan
man åker iväg vi har LÅNG väg att köra.
Även om vi skall mellan landa i Ärla. Helt crazy
Men nu börjar färden hemåt, min man räknar milen och börjar
berätta vad som skall ske då han kommer hem, du vet allt detta som män
gör först. Toa besök en timme, duscha 30 minuter, slänga sig på soffan  flera timmar.
Medans kvinnan börjar packa upp.
 
Vi stannar någonstans för att fylla på magarna med lunch och
fortsätter mot Ärla. Kommer dit och får kramas med
Haylie, de andra barnen är puts veck borta.
Joline är hos en kompis och stora
tjejerna också. Så är det,
så blir det.
 
Kramades med
Haylie var inte så dumt heller,
jag hoppas att det blir bra för henne i
värmen nästa vecka. Ja jag kommer i alla fall sakna
henne och hennes systrar. Nu skall vi hem för min man vill bara
slänga sig på soffan. Det är alltså 10 mil kvar tills vi är hemma. Lång
tid och så jävla trött, nu är det så ögonen faller i hopp.
 
Ingen mobil, inget gott att äta på, inget kaffe, det är ju synd om mig
vill jag lova. Nu äntligen är vi hemma och jag kan bara
relaxa lite. Min bil är hos Bullen så jag kan inte
åka någon stans. Jag är för trött att hämta
den i dag, så nu skall jag bara
fixa middagen.
 
Jag och Ari 
äter först, Juhani kommer
efter jobbet, väntar på frågan bara.
Kan du hämta mig, men nej det går inte har
ingen bil. Då så här kom frågan på gubbens lur. Jag har
ju ingen funkande lur så det är synd om mig. Ja svara ingen bil och
han nöjer sig med det. Han är hemma 20.45 undra om någon körde honom.
 
I alla fall är det massa som jag inte gillar just nu med honom,
Moon och Nix mår inte så bra. Det är dags att göra något.
Kan ju bara säga att jag vet att det är svårt med
man måste ibland. Kvällen kommer och
jag ser en bra film med gubben,
riktigt bra film.
 
Sova nu.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0