Fika med dottern

 
SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka 29, dag 196 på året
 
 
 
190714
 
 
GRATTIS 
 
Ragnhild & Ragnvald
 
 
Tornedalingarnas dag
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Dagen är nu på G och det känns underligt i mina ben,
det är värsta Niagarafallen och det är det som
känns konstigt. Jag ligger i sängen och
skall vrida mig åt höger vilket är så
plågsamt att jag vaknar, jag
skall då vända mig åt
vänster.
 
 
Då kommer
allt blod i hela kroppen
rusande nerför till fötterna. Jag 
kan alltså känna detta som är väldigt obehagligt .
Detta är inte alls så kul som det kanske låter men det
är det jag har. Det är inte kul någonstans, med detta tillkommer
tröttheten och det är fan inte jag. Nu skall jag gå upp och på börja min
frukost. Den skall intas och det är ju skönt att den kommer som vanligt.
 
 
Lite små pyssel hemma och så är det ju full fart med dagen. Jag har 
beslutat att åka ner till Camilla som nu har semester, det blir en
fika och så några avsnitt på vår serie. Linus har en liten
förmiddag med lite relaxing. Han har fixat i sitt rum
och han börja ha fin ordning på sakerna.
Allt har sin plats, jag känner att det
är väldigt skönt att ha en stund
med henne. Hon är väldigt 
relaxt just nu kan man
lugnt säga.
 
 
Det blir
ett par muggar kaffe
och massa snack om vad
som planeras. Vad vi skall göra och
inte göra. Det är en ny konsert snart och det kan
bara vara bar. Vi skall se Pink i augusti. Men innan dess har
jag lite annat för mig. Ja då så skall jag nu ta en påtår till för att sen
åka hem. Har inget speciellt som skall ske utan det är bara lite trött.
Det har regnat massa och det känns ju lite bättre i luften och även i mitt
huvud. Fan trött blir man med det lättar på trycket.
Så nu skall jag planera för min kväll, vad jag skall göra och inte göra.
Pratar lite med min gubbe och planerar lite för nästa vecka.
Det känns ju bra, vi kommer att göra lite små resor och
ha det skönt bara. Så då är det middag och det är
Juhani som har fixat den. Det är hans
specialare, spagetti och köttfärssås.
Lite tv kan aldrig vara fel,
särskilt från sängen.
Det får allt bli allt
för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0