Marknad

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
190726
 
GRATTIS 
 
JESPER & JASMINE
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Lite mildare i dag, typ 30 grader. Intar frukost som vanligt, planerar då
dag och så är det då dagks  tt titta på en marknad. Hur det nu
skall gå till. detta är jag går i 15 minuter sitta 10. Går igen
15 minuter och sitta igen.Ja det kan bli långt
dag. Men det har vi räknat med.
Första marknaden var
inte där.
 
Då blir det
tunnelbarna till nästa, införskaffade
mig en solfjäder , nu behöver jag bara  en liten av Jolin och
Spanien. Ari köpte en Emil keps. Den fungerar .mot svvättnigar på
huvudet. Stanna till vid en man som gör djur av ståltråd, han göt en trollslenda till mig.
 
Så skall vi ta oss till Alexsander platsen. Ari vill upp i tv tonet. Men köerna är massiva.
Vi beslutar oss för att åka till hotellet. Man det går inte allt är avstängt. Den är 
något surr om en bomb, men va fasen. Det blir omvägen Hugo, med
tunnelbana, rälsbuss M8 byter till M4 hemma. Äntligen 
hemma.  Vi skall äta något också, så sen mat
och huvudvärk.
 
På hotellet och
en skön stund i duschen, så
svettigt i dag.  Film och lite vila. Natti natt.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0