Mer läkare

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190703
 
 
GRATTIS 
 
Aurora
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det blev en stressig morgon efter en jobbig natt med värk i hela benet.
I dag kommer det att bli lite jobbigt att få mitt ben att inte värka.
Men jag har hoppet uppe och det är ju satan så jobbigt.
Jag har i dag lite att stå i och jag har då lite
sällskap av Camilla.
 
 
Så min frukost blir lite
hattigt då jag inte kan ta det så
lugnt som jag har räknat med. Men det
funkar. Då så, till Brinken, vidare ner till dagis
med Linus. Här näst  skall jag  till Salem, men först till
tandläkaren och betala. Så nu skall man till Salem, Actic och frissan.
 
 
På actic skall jag säga upp mitt medlemskap, det är onödigt
efter som jag inte kan gymma nu. Det var inte så lätt, mitt är
bindande och går inte att avbryta, undra vad dom gör
om jag skulle avlida??? Nå väl ner till frissan
och se vad jag kan få för frippa nu. Det
tar 45 minuter, oj var det så jobbigt.
Ha ha ah
 
 
Nu skall jag med Camilla till 
fysiolog terapeut på Huddingesjukhus.
Det blir ju bra detta, en äldre kille med lån
erfarenhet, det gillar jag. Han berätta och snacka
om saker och ting så man blev lån i ansiktet. Camillas problem
i höften/ leden är från hennes SLE, ett poäng till mig. Hon skall för
tillfället gå med två kryckkäppar, det blir ju kul för henne på jobbet.
 
 
Det är en bra avlastning så hon inte haltar så mycket. Hon får
inte träna med tyngder utan bara en rehab belastning. Jag
kunde inte låta bli och fråga om mitt problem, det är nog
nerver som sitter redigt i kläm säger han. Du kan ju
begära en nervutredning, via vårdcentralen.
Ja det kan jag ju försöka fixa.
 
 
Ja just ja min nya frippa så här blev det.
Nu är det i alla fall dags för hemfärd, soffläge
och ett ben i taket. Jag skall försöka få tag i Amanda
i dag, vi tar en sväng till Eskilstuna nästa vecka vilket kan
bli kul för henne då, 
 
 
Det är lite lätt att fixa maten till min son, han äter vad som nästan.
I kväll får han korvstroganoff, Han skall ut med grabbarna så
det är bara att han äter sen. Jag åt en ostkaka till
middag, ja jag vet inte det nyttigaste men
helt okej. Skall kolla tv:e lite och
så ...... vad hände? jag 
har en lucka här.
 
Min son
kommer in genom
dörren och säger hej, har
jag tappat tre timmar? Ja jag måste
ha gjort det. Då kan jag lika väl gå och lägga mig.
Detta går inte.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0