Middag hos Westerberg / Karlsson

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190711
 
 
GRATTIS 
 
Elenora & Sllinor 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter gårdagens tvätt som jag gjorde har jag inte sovit 
så bra, vakna fram och tillbaka hela matten,
somna in när min man gick upp 05.00.
Då somna jag, smärta outhärdligt 
hela natten. Just nu känner
jag mig väldigt yr och
trött. Tar en soft
dag tror jag.
 
 
Nu skall
jag ha lite frukost
och så njuta av morgonen.
Jag kommer inte att göra mycket i dag,
alldeles för trött för det. Bara vara och ha en bra
dag helt enkelt. Läsa lite nyheterna måste jag. Det hände
saker i Tullinge i går så det är viktigt att ha koll.
 
 
Ja min dag rullar på och det är just en sådan bra dag som jag
inte gör någonting med. Jag kommer att vara hemma och
bara typ slappa, njuta av dagen ingenting händer
av vikt. Lunchen skall tillagas och det blir
kombo middag till Juhani.
Ostschnitzel.
 
 
Ja jag
skall äta hos
Camilla och Thomas. Det
är bara att invänta Camilla från jobbet.
Jag hjälper henne att fixa med tomatplantorna
som hon fick från jobbet, Här har dom nog kastat ner en
hel påse i en kruka. Vi delar på den och så blir det super.
 
 
Susanne Paakki kommer på en fika så det är trevligt. Hon är
lite trött så hon skall åka hem och vila. Ja det är kul
helt enkelt super att ha ett kaffe stopp innan
hemmet. Allt är ju på vägen hem. Så
det är lite fisk och mos i dag.
Det blir gott.
 
 
Jag skall
plocka i hopp en
kasse med leksaker tills
på lördag. Det skall fraktas ner till
Afrika med en container, det är ju kul då
kommer det till användning så alla kan få lite
av allt. Att samla in lite här och lite där är ju hur bra som
helst. Nå ja jag lämnar Brinken för att ta mig hem. Jag är trött
och seg så jag kommer att vara super trött om 30 minuter.
 
 
Min telefon ringer på facetim och det är en Joline som är
orolig att jag skall bli ledsen om hon inte kommer
denna helg. Hon skall på kalas och det är helt
okej, du kan gå på kalas så klart. Du skall
göra så gott du kan och med det du vill.
Du kan komma till mig nästa helg.
Och så blev det bestämt då.
Sen spela vi en stund.
Nu skall jag sova
gumman.
 
Puss på dig,
ha det bra och kram till dig.
Min dag är nu slut för jag skall sova lite.
Trött och seg, tack för att du titta in hos mig i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0