Båt tur

 
 

SUPER FARMOR BLOGG

190724

GRATTIS

Kristina & Kerstin

DAGENS CITAT

VÄLKOMMEN TILL MIN DAG


Ny dag och jag har internet. Känner någorlunda till fred med det. Letarätt på någonstans att äta frukost. Vi har inge frukost på hotellet. Dom har semester. Det var ju intresant. Då är det ju väldigt dyrt ställe vill jag lova. Nå väl hitta lite art äta. God frukost blev det. Upp på rummet och så i väg mot äventyr.

Det blir en båttur och det var kul och intresant. Vi kolla in aqua life också. Härliga kort. Det var en hiss som går rakt upp i en jätte tank. Vilken upplevelse. Ja så var det hem resan till hotellet. M4 är vår rälsbuss. Det stod något om fel på rels. Så det blev en annan station som man fick gå till. Inge bra för min del. Jag avlider nu av smärta..


Ja nu kom vi hem och min dag har varit bra. Men nu skall  jag ta hand om mitt onda ben. Helvete det är rena döden. Jag kommer inte kunna sova. Vill slita av mig benet.


GOD NATT

HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra

SUPER GRANNY






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0