Söndag 190728

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
190728
 
GRATTIS 
 
Botvid & Sevid
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det
dagen vi skall hem,
det är helt okej och jag längtar
hem. Det kommer att vara skönt, det räcker
med fem dagar och bu är man helt off. Vi packar och så är
det bara att dra. Vi skall leta upp ett café som serverar frukost, vi hitta
ett i Berlins mitt. Då så njuta av en god frukost.
 
Nu skall vi dra oss vidare mot  färjan. Det skall bara bli ett stopp
på Calles. Innan dess hitta vi till Lubeck vilken liten fin
stad. Vi ät där en liten lunch, det var super gott.
Bu skall vi vidare och då kommer ju
stoppet vid Calles.
 
Här skall
vi handla lite öl.
Ja jag fattar inget för jag
tycker detta är slöseri med tid.
Men det är så det är sagt så gilla läget.
Det är nu så för han bestämmer, han kör en
sväng till Calle´s. Då så färdiga och så vidare mot färjan
 
På färjan som tar 40 minuter över till Danmark hinner man inte
så mycket, en kaffe och lite snack. Så är vi av och nu 
kommer den långa resan genom Danmark till
Helsingör och en ny färja på 20 minuter.
Väl framme går det skitsmidigt,
det är bara att åka på och
så kommer vi iväg.
 
I Danmark,
och lång väg till
Helsingör. Det tar ett par
timmar och det är segt. Men vi
kommer fram och nu är det bara en färja till.
Klockan är rött mycket och Ari måste sova så vi kommer
att mellanlanda hos Anne i Rydebäck. Resan dit är så segt för Ari.
Han är trött så trött.
 
Vi kör till Aris syster och så är det bara att få en bra sömn. Jag har
dock ingen medicin för måndagen med mig. Det är bajs.
Men så kan det bli ibland. Lite kaffe och så lite snack
nu skall vi sova.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0