Till landet för en stund

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190709
 
 
GRATTIS 
 
Jörgen 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag se till att komma igång med denna dag.
Har redan ruta ett klar, jag bör alltså ta ruta två
nu på momangen när jag ändå är igång.
Det är min underbara frukost.
Den skall intas och
njutas av.. 
 
 
Jag har en
späckad dag med en
smula stress. Det är nu dags
att åka mot Ärla och jag har nu en
Juhani som kör runt mig. Det är skönt och
jag kan lätt säga att jag är glad för det. Då så
Juhani Westerberg då skall vi åka och ha det super
skönt.
 
 
Det går galant och jag vill att du och jag Juhani skall vara den som
har den bästa dagen i dag, resan går bra och vi är framme
där 09.45. Då hälsar jag på Joline och ger henne en
fin låda att ha saker i, och väcker Haylie
och ger henne en fin låda också.
Det känns fint och man kan
kramas med dom.
Nu åker vi
vidare.
 
 
Det är jag
Amanda och Juhani
som drar mot Eskilstuna
och Tuna Park. Det blir skor på bra
nivå i dag. Amanda får välja själv och se
att hon inte får skoskav. Hon har svårt att välja
men hon tar två par. Helt okej. Då skall vi ha en liten
lunch och det blir wok och sushi. Det var gott så nu skall
vi vidare Det blir inte att träffa gubben han är ju på lunch och
vi skall vidare.
 
 
Mot Ärla och vi skall nu lämna av Amanda och så kan man ha en
liten stund med de små. Nea och Jimmie är i väg till en
träff med läkaren, hela familjen Westerberg har nu
höftproblem. Det låter så bra de. Vi är tre
stycken som vet hur jävla jobbigt en
snärta i höften/ benet  är.
Smärtan är kolossal
jobbig.
 
 
Det blir
en jobbig situation
med små flickorna. Särskilt Joline.
Men till slut kan jag åka och hennes tårar
kan torkas. Det är bara att dra vidare mot Jordbro.
Nu skall vi plocka upp Ashani och vi skall till Bromma.
Det är ju hur jobbigt som helst, här kommer man långt bort
ifrån och skall fortsätta långt bort. För att åka ännu längre
 
 
Med Ashani i bilen åker vi nu till Bromma för att äta middag.
Det blir en huik med kyckling alla Texas Style. Det blir
en liten koll i affärer och så kan man nog  köra
på med eftermiddagen och så till baka med
Ashani till Jordbro sen hem, va fan ....
Nu får det allt ta slut detta funkar
inte, Bee är trött och han har
en felkod som Thomas
skall titta på.
 
 
En liten  video snutt med finaste Joline hinner jag med.
Hon är glad och hon är den finaste Jolin jag har,
farmors hjärta. Du kommer säkert att vara
lite så där hej och hå, men vad gör det
jag är dras farmor så ni bara vet.
Nu så skall jag hem och sova.
Tack Thomas för att du
kolla upp Bee. Han
är lite krasslig nu.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0