Till Pia och läkaren.

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190717
 
 
GRATTIS 
 
Bruno 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har jag en
onsdag här och det betyder
att jag kan skapa en ny dag med massa
roliga saker för mig. Det är jag och bara jag som vet
vad som skall göras i dag. Jag har faktiskt inplanerat två saker och
ett gäng telefonsamtal. Det betyder att jag skall ha en välfylld dag och den är 
bara min, jag kan dock bjuda in dig att läsa min dag.
 
 
Så jag kan startar med duschen i dag för jag behöver värmen på kroppen.
Den är ju inte så värst lång så det är ju snabbt avklarad. Då så,
nästa sak är min frukost som är så efterlängtad, helt
magiskt och helt wow. Skall passa på att
gratta sonen Jerry och läsa nyheter.
På återseende om en stund.
Ja då är man klar för
avfärd.
 
 
Tar mig till
Tungelsta via
Vårsta och mot Nynäs
en bit, sen mot Tungelsta. Resan
tar 30 min med Bee och jag är framme
där vid 1045 tiden. Pia har fixat våffelsmet så
det blir lunch och grädde med hjortronsylt mums. Det är så
gott och man blir så mätt så det är inte klokt. Jag skall dricka lite
kaffe på detta och njuta av trevligt sällskap. Hur kul är inte det?
 
 
 
Jag tackar för mig och så skall jag nu in till Skärholmen. Det tar sin
tid och jag kommer 10 minuter försent till läkaren, oj då. Nu skall
jag se till att det blir något fixat här, jag vill att detta tar slut
nu. Jag vill inte att det skall ta mer tid och jag vill inte
att det skall göra ont. Det får vara bra med
detta nu. Jag hoppas att han vill
förstå detta. Inte så lätt för
han heller.
 
 
Ja vad vill du
jag skall göra frågar han,
ja jag vet inte kapa benet och
släng det i kvarn. Jag vill inte ha det.
När skall du på MR? Den 24 augusti svarar
jag, oj så lång väntetid? Ja säger jag, vad skall man
göra??? Vi inväntar svar och ser om vi skall operera eller vad vi
gör. Okej, vad skall jag då ta för värktabletter?? Alvedon hjälper inte.
 
 
Jag får Alvedon i alla fall, ja ja jag blir så arg för detta är så otrevligt och jobbigt.
jävla värk, jävla tabletter jävla allt. Så less , så jobbigt. Jag hoppas detta
kunde bara sluta eller åtminstone bli lindrigare jag är less på
detta nu. Hem och slänga upp benet på soffryggen,
det gör lite lättare för en stund. Jag har
förberett middagen den blir
hemmagjord pizza.
 
 
Ari är sen
men det är ju för
att han grattar Jerry på
vägen hem. Så klockan blir så
där 19.00 innan han och Joline kommer.
Jag skall ha henne ett par dagar. Så hon känner
sig lugn och sansad, hon längtar efter farmor, som hon
säger. Så fina mina barnbarn är. De vet vad de skall säga till
mig för att jag skall smälta.
 
 
Nå väl middag och lite Barbie film för henne.
Gubben kollar på resmål för nästa
vecka. Så det kan vara lite
kul, bara vi och några
dagar för oss
själva.
 
 
Så är det dags
att släcka och lägga
sig i säng. Det blir bra de, och
jag skall sova. Tack för i dag.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0