Kom till Tyskland

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
190723
 
GRATTIS 
 
Emma & Emmy
 
VÄLKOMMEN TILL MIN  DAG
 
Upp vid fem, en kopp kaffe. Hans är uppe och fixar. Anne skall till jobbet, det är full fart nu och vi åker  mot Trelleborg, och Steinar löne. 
Båt resa ... huva.

Det tar sin tid och det är grått och tråkigt. Vi kommer till Trelleborg  vid 7.00. Bara att köa och så kan vi åka på båten. Lite kö först men så är vi på båten. Det är lite obehagligt att åka båt. Jag är inge fan av detta.  

Resan gick bra nu skall vi bara hitta till Berlin och hotellet. Det blir roligt. Eller? Ja vi snurra runt  det är så sjukt allt detta. Jag hoppas vi har sängar att sova i nu till natten. Ja här har vi hotellet. Konstigt dom stänger receptionen 18.00. Vi knallar runt kvarteret. Inte så mycket jag blir imponerad av..

Till slut blir det i alla fall natti natt.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0