Blev det rätt nu?

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190718
 
 
GRATTIS 
 
Fredrik & Fritz 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag närmat mig en helg men det är dock två dagar kvar,
det är liten torsdag i dag och det är då så att mannen har
åkt tillbaka till Eskilstuna och att jag är hemma och
har det bra. Eller jag försöker det i alla fall.
Jag har ett barnbarn här och jag skall
krama ett i dag så jag inte  kommer
att sakna honom för mycket, i 
semestertider.
 
 
Så i dag är det
frukosten först och det
kan kännas helt okej och jag
kommer att må bra av detta. Jag skall njuta
några minuter av denna och framförallt tystnaden.
Ja att få en stund för dig själv hjälper mig att få en bra dag.
Alla tankar alla saker som man ställs inför är inget att gråta över, man
bara är i de ögonblicket. Då så full fart fram med denna dag, Jolin är på G
upp, vi skall kramas lite med Linus innan han far på semester.
 
 
Jolin blev så glad att träffa Camilla och Linus, Vi tog en fika i centrum i
dag, det var ju ett fint tillfälle. Ungarna hade så kul, sen fick dom
varsin boll av en dam. Bara så där utan vidare. Kul. Ja då
lämnar vi Camilla, Thomas och Linus. Dom skall
snart vidare på sin färd. Jag och Joline skall
kolla in lite vad vi kommer att göra nu
då. Hon kollar på Lady Bugg och
jag skall fixa kaffe till mig.
 
 
Vi snackar
om att äta mat,
Va måste vi de, frågar jag.
Ja det tycker ho att vi skall.Hon vill
också ha choklad och smörgås senare. Ja
det kan vi ta, och skall vi då titta på film? Ja det tycker
jag säger Joline.Camilla ringer och talar om att det blir ingen
resa i dag utan att dom nu kommer hem. Dom hitta en husvagn på
vägen och den tänker dom fixa så dom kan åka med den. Bra där för det
är en kul semester i husvagn.
 
 
Jag och Joline far ner vid 19 tiden för att fixa mat till dom, galet. Joline är så
förväntansfulla att få se vagnen. Och hennes reaktion när dom kommer
är helt .....  underbart. Hon blir super glad och hojtar över att se
Linus igen, kramas och är hur sprudlande som helst.
Kul, jag tar kaffe med vuxna medans
Joline och Linus äter. Tror
hon ville hålla han
sällskap.
 
Ja vi blir inte
där så länge vi skall
upp i morgon och göra andra
saker. Så när vi kommer hem är det
sov dags, vilket inte stör henne tror jag. Nu kan
vi släcka och ta en härlig sömn.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0