Träffa Ingela

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190716
 
 
GRATTIS 
 
Reinhold & Reine
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då kära du skall jag ta tag i denna dag som är en tisdag,
jag har lite för välplanerad dag i dag. Det kan dock
vara en bra ide i bland. Man vet då hur man
skall ta sig fram under dagen. Ingen
dum ide tycker jag. Då så nu
kan jag då börja och sen
fortsätta framåt med
dagen.
 
 
Frukost.
Den kommer på
plats ett i dag och det
känns väldigt bra. Jag är väldigt
sugen på morgonen, det blir ett måste
för att starta dagen.Då så njuter en stund och
läser lite nyheter. Då så kan man säga att man är klar.
Kör Juhani till jobbet och så skall jag vidare till Ingela och
Henriksdalsringen.
 
 
Det tar bara 25 minuter dit så det gick fort kom dit som avtalat.
Då så ner till Hammarbysjöstad och en sushi bar, Ingela
bjöd på lunch. Ja det var super, ett par timmar
med henne. Vi satt och snacka i tre
timmar, skit kul. Bästa
kompisen.
 
 
Jag kör upp
henne igen och så är
det bara att ta Bee hem. Jag 
stannar till hos Camilla, tar en fika och
njuter lite av livets goda. Sen åker jag förbi Willys
och handlar mat. Det blev pizza deg, ost, skinka, korv,
köttfärs, ost och kaffe, potatis och så en glass.
 
 
Hem med varor och satan i gatan vad det är jobbigt. Det gör
så jävla ont när jag skall bära något. Detta är inte kul
inte alls. Jag hoppas verkligen att det blir bättre
snart jag vill inte ha detta längre. Allt är
jobbigt och skittråkigt. Ja så är det 
och så blir det.
 
Har lite
att fixa hemma.
Camilla ringer och frågar
om jag skall med och ute träna lite,
ja jag skall fan börja. Men gör det ont skall
man INTE göra mer. Jag hör Camillas fysioterapeut .
Så det har jag allt lärt mig. Snyggt och stilla inga
konstigheter.
 
 
Tränar armar, försöker lite på låren och rygg, går
inte så bra men jag greja lite i alla fall.
Känner mig stark och det är det
som är själva saken kan
man säga.
 
Linus var
med och visa stolt 
hur stark han är och lyfter sig
själv och gör massa annat kul. Han är 
hur duktig som helst. Det tar bara 30 minuter
att gå runt i alla sakerna dra lite lyfta lite och böja benen.
Så tar jag en snabbfika med Camilla som slut klämmen på träningen.
 
Så nu är jag hemma igen och skall alldeles strax ringa gubben och
snacka med Jolin och Haylie. Det är mycket snack om att
komma och hälsa på, hon vill sova hos mig och vara
med mig. Det är så kul, det kommer en period
då dom är stora och tycker det är tråkigt
att vara hos mig, men då kan jag
allt drömma om tiden dom var
med mig.
 
 
Då så då kan man lägga denna dag åt handlingarna.
Trevlig och innehålls rik. Jag är nöjd och det är
det som är viktigt.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0