Tråkig söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190714
 
  
GRATTIS 
 
Folke
 
 
Kronprinsessans födelsedag 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag avklara en söndag, en söndag som är Frankrikes
nationaldag och Kronprinsessans födelse dag. Det kan
då betyda att man skall gratta dessa två i dag. Ja
Frankrike grattis på eran nationaldag då, hurra.
Och så vänder jag mig till kungahuset och
säger Grattis till Victoria, våran
kronprinsessa.
 
 
Till din och
Frankrikes ära
kommer jag nu inta
min goda frukost. Njuta
av den och sen se vad det blir
här näst på min dag. Vem vet jag kanske
kommer att lägga mig och sova igen. Det känns så
segt och jag är trött.
 
 
Ja men då skall man göra något med gubben, Någonting Ari kan vi göra.
Ja ha du skall lämna däcken och så prata med en kompis. Okej,
jag tar en fika med dottern då. Så kan vi stråla samman
senare. Sagt och gjort, det blir lite kaffe då. Här bygger
dom om köket. Det var som fasen, fint blir det
Thomas du är så kreativ. Har lite annat
som skall fixas, det är bara att
vara framåt. Nu kommer
snart mer fika och 
det tackar jag
inte nej till.
 
 
Det blev
inte så värst mycket
att stå i, jag kommer att se
till att ha en lite lugnare kväll. Jag
handlar lite mat på vägen hem, vad vill
du ha?? Jag hoppas att det är massor att
välja bland eller är det bara en sak som kommer
upp. Jo han vill ha pizza, så klart okej från Robbans då.
Så då är det bara att göra. Jag tar en kyckling och han en Viking.
Massor med saker som bör göras hemma men vem fan orkar??
 
 
Kvällen är här och jag kommer att se till att man får en tidig
kväll i säng, eller ja kanske inte. Min man sitter uppe och 
spelar så han kommer inte att fixa  detta jag väntar
och väntar och väntar, till slut lägger jag mig utan
han. Så min dag kommer till ro. Tack för
titten i dag, kul att du hoppar in här
i min alldagliga blogg från mitt
perspektiv.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0