Utflykt

 
 NYSUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190630
 
 
 
GRATTIS 
 
Elof & Leif
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag sista dagen för juni för i år, det har varit
en fin månad när det gäller väder, många 
soliga dagar. Jag har tyvärr haft
massa ont också men det
skall väl bli bra till
slut kan jag
lova.
 
 
 
Nu på 
morgonen skall
jag ta min frukost innan något
annat. Det skall vara njutningsfullt och så
skall jag njuta av solen från balkongen. Så kan vi
jag och min man planera dagen, lite trögt men det fungerar.
Han spelar ju så det lär ta ett tag, men vi kommer säkert ut snart
eller om ett par timmar. När man väntar på något gott väntar man aldrig
för länge heter det ju, så jag får allt vänta.
 
Det blir en färd mot Trosa, där vi kan ha en liten trevlig lunch / middag.
Det är varmt och min man har det lite jobbigt i värmen, han
måste nu ta och tänka sig för. Lite bilder från vår fina
dag på tu man hand.
 
   
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
Det var ju trevlig utflykt detta, på vägen hem innan Södertälje
så är det ju vägarbete, och min man stressar till sig
direkt. Vi skulle tagit andra vägen, detta är
sjukt kan ju inte vara kö ända hem
nu heller. Och så vidare. När 
han lugnat sig kan vi
lugnt köra
vidare.
 
 
Då är man
hemma och jag är så
trött, dessa utflykter är så krävande.
Jag tror att jag smäller av, jag känner att nu skall
jag bara  sova en stund och vila, min fot är så svullen och det
gör så ont. Hur kul är det? Nä upp i högläge med foten.
 
 
Kollar på TV och inväntar middagen. Det är så att min man också har
sovit en eftermiddags tupplur. Han var också trött efter utflykten
Nu skall det bli potatis och köttfärssås, smaskens. Tittar
på tv och njuter av detta. Så var middan klar
och disken på, då skall mannen spela
och jag fortsätter med TV.n som
har vissa bra program.
 
Kvällen är kommen och jag skall nu
allt se till att komma i säng.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0