Var och träffa vovvar

 
SUPER FARMOR BLOGG 
Vecka 28 dag 189 på året.
 
 
190708
 
 
GRATTIS 
 
Kjell 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag ta hand om en måndag och en ny vecka.
Som du ser högre upp är det vecka 28 nu, tiden
går rätt fort nu och det betyder att man är
lite stressad inombords, för sommaren
tar ju slut snart. Då har jag tappat
solen igen, jag behöver sol
och massa värme.
Så konstigt.
 
 
Ja detta
är ju helt galet
tycker jag men så är det..
Jag skall nu då ta lite tid för min
välsmakande frukost, den blir lite så där
upp och ner, eller ut och in. Helt galet skulle jag
vilja säga. Men så god. Lite läsning på Facebook och
nyheterna på Expressen.
 
 
 
Min dag börjar då med att jag kör Camilla till sitt jobb. Hon skall
börja klockan 8.00. Detta innebär att jag har Linus i dag
för han har ingen förskola eller fritis. Ibland blir
planetringen fel. Men det fixar jag i dag.
Jag kommer att ha han med mig 
mitt lilla möte med dom fina
Husky hundarna som
Inga har.
 
 
Men först 
pannkakor  till
lunch. Det blir alltid en
bra lunch när man har barn.
Så vi njuter av detta och jag hittar lite
bilder som jag kommer att ta fram. Det känns
och nu kan jag fortsätta med detta, att fylla på
framkallnings mappen.
 
 
Nu Linus skall vi till Huddinge och Inga, hon har också en
flicka som är två år äldre än dig. Ni kanske kan leka lite.
Jag skall gosa med hundar. Och vilka hundar sen.
Jag är så kär i dom en riktig lady och en
riktig gentleman. Så fina så. Man ser
vem som är vem, helt klart.
Titta själv.
 
 
 
Som jag sa fans det en tjej där också som gilla
att leka och spela, Linus är i himmelriket. En
tjej som vill spela med han. Underbart
det är det han kommer att minnas
mest. Ja vad säger man?
Inget.
 
 
Ja då skall vi hem för mamma och pappa kommer på middag i dag.
Ni skall äta med mig och Juhani i dag, det blir väl bra? 
Och gissa vad vi skall äta? Köttbullar , mos och
gräddsås med gurka och lingonsylt.
Så det blir gott eller hur Linus?
Ja jo det blir det, säger
Linus.
 
 
Middagen är
klar precis när de kommer
och vi kan äta tillsammans. Det blir
en så härlig kväll med god mat och trevligt sällskap.
Jag kommer att sova gott på detta i dag, eller så får jag slå
huvudet i väggen så jag kan sova. Jag skall nu tacka mitt
middagssällskap för i dag och vi hörs i morgon.
 
 
Ja jag kan väl slänga mig på soffan eftersom jag har fixat
disken och allt är det inget annat att göra. Jag skall
bara se till att vara nöjd med detta. Jag messar
Amanda och skriver att jag kommer
ner runt 9.30 i morgon.
 
 
Jag har också
pratat med min man, det
är så bra det. Jag skall fixa  så vi kan
ses i morgon lite snabbt. Jag skall sen lämna hem
Amanda etter lite fika och så. Hon skall få klack skor, det fick ju
de andra tjejerna.
 
Så skall jag göra kväll.
Det blir lite tv i sängen, nä tv:n ligger 
inte i sängen men jag gör det. Skall kolla lite 
på Maria Wern.
 
 
Tack för i dag
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0