Bra dag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190605
 
 
GRATTIS 
 
Bo
 
 
 DAGENS CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Solig morgon och det känns bra, jag vill ha värme och känna mig lycklig.
Det är inte bara att köra på utan jag vill bara ha en skön härlig
dag. Så nu skall jag njuta av min frukost och sen skall
jag allt kunna njuta av av min dag, helt till fullo.
Sol och bara lugnt och fint. Har en liten
planering efter lunch så det
blir ju bra till slut.
 
 
När jag skall
ta en lugn och bra dag
så blir det alltid något annat. Detta
lite annat i dag blev ju då att ge mina blommor
vatten. Dom är törstiga, särskilt dom som står i soligt fönster.
Det gör dom flesta, köket och vardagsrummet, sol hela dagen till sen
eftermiddag.
 
 
Så lite lunch skall man ha och det blir sallad som är gott,
det blir kyckling som jag oftast väljer, det är väldigt
gott. Jag  skall nu förbereda mig att ta mig
med bilen till Skogås, och ACP det
kommer att vara så bra så.
Det blir fika hos henne.
Trevligt kommer det
att bli.
 
 
Det ar lite
långt att köra dock,
hoppas vägen hem går bra.
Jag skall ju bara ta det lugn så funkar
det. Då är jag på G med en härlig eftermiddag 
med ACP, solen lyser och allt runt omkring är vackert.
Trevlig som attans. Vi snackar och det är lysande, helt galet bra.
 
 
Då så timmarna bara rusar förbi och nu är klockan 17 vart tog tiden vägen.
Nu skall jag hem och det kommer att gå så bra så. Jag hoppas att det
går hem nu är det värk igen. Skall jag se till att ha det så här
hela mitt kvarvarande liv? eller tänker dom göra något?
Jag är så trött på detta, så jävla trött. Kommer 
hem, dör i soffan och sen är dagen körd.
Hur fan kommer detta sig, jag kan
ju inte bara ligga på soffan
jag måste ju göra
saker också.
 
 
Det är
så typiskt på 
något sätt, jag tränar
jag går jag rör på mig, men
om det blir för mycket kan jag få
en natt som är galet jobbig. Så galet så
helt fel. Allt skall ju bli bättre när man tränar, inte
tvärt om. Nu har jag myror i benen och tandvärk i skelett.
Hur kul är det?? Inte alls vill jag lova. Skall i alla fall inte fixa middag,
det finns redan till Juhani när han kommer hem. Så jag kan titta på film,
Transformers så klart.
 
 
 
GOD NATT
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0