En sväng till Tungelsta.

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 Vecka 24 dag 161 på året
 
 190611 
 
 
GRATTIS 
 
Svante & Boris
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag, nya utmaningar och hur känner jag det?
Vad orkar jag med i dag? Detta är så jävla
tufft. Jag har allt jag kan tänka mig,
men jag är ändå inte till freds.
Jag känner mig "blaha"
Inget är roligt
eller ??
 
 
Jag skall
ta min frukost och
fylla på lite energi så blir
det bättre. Så njuta en stund
av det goda som jag äter. Mums.
Kan ju ta och läsa lite nyheter på nätet 
också för att toppa mys faktorn med att ta
det lugnt. Så kommer kaffet också, allt känns
redan bättre.
 
 
Min kompis Pia ringer, jag bestämmer mig för att
åka ut till Tungelst och ta en kaffe. Det är fint
väder och att bara sitta i solen med kaffe
är så bra har jag hört. Skall plocka
Camilla och Linus efter mellis
14.00 så ett par timmar
med Pia blir bra.
 
 
Så kommer
jag till Tumba centrum
för att kolla efter glasögon till
Haylie med Bee på. Dom är inte kvar.
Dom är borta, FAN nu blir jag ledsen. Hur kan 
dom bara försvinna??  Ja ja nu skall jag trösta mig med
kaffe hos Camilla, kolla på ett avsnitt på vår nya serie.
 
 
 
Nu skall jag hem skall sega i hopp på soffan och sen är det
bara att ta sig till sängen. Dagen försvann och jag
är lite frågande, vart tog den vägen ?
 
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0