Bra dag, men ändå inte

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190607
 
 
GRATTIS 
 
Robert & Robin
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag massa
tid att bara vara i dag, jo
jag skall tvätta men dess i mellan
skall jag bara vara. Njuta av sol och kaffe,
ja som jag alltid gör. Inga konstigheter. Jag tycker det
helt normalt jag vill bara njuta av mitt liv och det skall jag göra i dag.
Det kommer att vara besvärligt med benet men jag lägger det högt i mellan åt.
 
 
En lunch med Camilla som är på hemmaplan i dag, Jag skall allt ha lite kaffe
också, det kom ett par killar för att köpa golfklubbor som Thomas inte
använder. Det blev en glad kille som blev ägare till ett gäng
golfklubbor. Ja en sväng till centrum, skall fixa
frimärke och ett parkallingar till sonen.
Så nu skall jag hem och Camilla
hem till sig. Det var trevligt
med sällskap i dag.
Hoppas på snart
återseende.
 
 
Väl hemma
Varför är det så mycket
med tvätt, ja just ja jag tvätta i dag.
Det hinner inte och torka de sista, strumpor
längst soffan,T- shirts hänger på dörrkrokar i hallen på
Juhani´s dörr i vardagsrummet på vår sovrumsdörr, lite på sängen
ja överallt, trist men sant. Detta tar jag i morgon. Nu skall jag äta för min son
lagar mat, köttfärssås och spagetti.
 
 
Lite tv och det är Tomas Ledin kul han är bra. jag skall se lit flm men det blir
inte så bra, jag är trött och det har varit en dålig dag, massa ont i
vaden känns inte så kul. Värken i benet kan jag helst vara
utan. Jag skiter i filmen lägger mig för att sova.
Jag pratar lite med Pia, hon har det tufft
just nu och jag är här för att
lyssna. Fina Pia.
Kramis.
 
 
Nu skall
jag försöka sova, detta
är tredje gången efter samtalet med
Pia. Det fungerar inte, för mycket värk då tar jag
en knockout. Det skall väl vara fan om jag inte skall få sova.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0