middag hos Camilla & Thomas

 
 UPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190628
 
 
 
GRATTIS 
 
Leo
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har man inget förse går man upp tidigt i alla fall.
Det tycker min hjärna är det rätta för i dag.
Jag vakna för en timme sen och det är
lönlöst att försöka somna om. Jag
har gjort ett par tappra försök
men nej inte i dag så
då går jag upp.
 
 
Jag fixar mig
min fina goda frukost, 
och i dag innehåller den också
färska bär. Jag har njutit av den och
det var fantastiskt gott. Då kan man bara 
luta sig tillbaka och njuta av en mugg kaffe.
Så strålande gott, så makalöst och njutningsbart.
 
 
Ja jag är kaffe beroende det vet du, men den första koppen
på morgonen är så speciell så du anar inte. Den lyfter
hela dagen, om inget stör min dag vill säga. Nu
Njuter jag av den och skall sitta ett tag på
balkongen och läsa nyheter. hörs
om en stund igen.
 
 
Mina blommor på balkongen har fått lite kärlek.
 
 
 
 

Fint är det och väldigt somrigt  Jag är väldigt nöjd, och 
för att ha en liten balkong så är det fint. Det blir en
sväng ner till Brinken och så är det kaffe där.
Jag hoppas att det är en bra dag för
oss båda i dag, jag har samtal
med min chef och hon
skall samtala med
en läkare.
 
Innan jag
åker till Huddinge
så är jag bara tvungen
att blondera mig. Varför? Jo jag
skall ha en annan färg sen. Så det är bara så
att det måste vara blont först. Lite ovant men det är
okej. Jag hoppas gubben gillar det. Annars får han blunda,
ha ha ha
 
 
 
Då skall man på möte då, lie nervöst, men det skall nog gå bra.
Det är ju bara en liten rehab plan så det skall inte snackas
mer. Jag kommer lite före så jag hinner kramas med
Inga. Det är hon och Curt på A sidan. Sen tar
jag mötet, det går bra och jag vill inte
prata om något annat. Så nu är
vi klara, trevlig sommar då.
Vi ses i augusti.
 
 
Då så nu
kan jag prata med
Maria från 1 D Det är ett tag
sen jag såg henne. Hon är gravid och
skall ha en liten bäbis, så kul. Vi skall ta en fika sen
när hon är ledig. Även ta en fika med Inga, träffa hennes
vackra vovvar. Jag går in på min avdelning, träffar Abbe och Fatou.
Pratar lite med dom och så får vi se när jag kommer tillbaka.
 
 
Nu skall jag i alla fall ta han om mig själv. Och det innebär att jag
inte kommer sätta vissa saker i första rummet, bara sådant
som ger mig en lycka och lugn och ro. Ja då skall jag
ta en kaffe till hos Camilla. Det kommer att
smaka gott. Camilla frågar om hon
skall sätta in färg i håret.
Nä jag kan vara
blond ett tag.
 
Nu skall jag
hem för att invänta
min man som jobbar över
i dag. Han kommer sent, men det
är okej.  Vi är bjudna på middag i dag så det
blir bra hur som. Lite kaffe medans jag väntar, det
sitter aldrig fel. Då så nu är han klar, ny snaggad och ny
rakad. Då åker vi ner till Brinken för att inta en korvgratäng
med ris.
 
 
Min dotter fixar mitt hår och det blir ju bra. Vi åker hem där vig 21.30
så det är ju bra tid att hitta sängen och så. Ljust ute men
sommar kvällar är ljusa och sköna. Så det är
bara att köra på. Det blir sängen nu
för filmen han tittar på är inge
bra. Tack för i dag på
återseende.
 
Jag och Camilla
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0