Grattis Thomas

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190608
 
 
GRATTIS 
 
Eivor & Majvor
 
 
 DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny solig dag och
det är det bästa med
soliga dagar, jag älskar dom.
Jag har 16 grader och hur fin sol som
helst. Den gör mig glad och det är bara så livet
skall vara. Snällt och glatt, jag som är så glad skit, det är
ju som om man förväntar sig att jag alltid skall vara det, till 95 %
är jag det, jag kan också ha bad days, vem som helst kan ha det.
Nu är det ju skit och pannkaka på detta då.
 
 
Nä men det skall vara frukost fritt i dag, min son skall bjuda på frukost.
Det var intressant, kul och lyxigt. Jag skall allt vräka åt mig, ha ha
nä det går ju inte. Lite kaffe och en smörgås sitter bra,
klockan 8.10 pip. Ja bäst att svida om då och
bli klar. Det är bara att köra. Dagen
till ära med massa sol.
 
 
 
Han han till jobbet i tid och
jag kan lugnt åka hem för att plocka
undan tvätten. Telefonen ringer och det är Camilla.
Jo då jag kommer så vi kan åka och handla tårta. Skall handa
något roligt åt Thomas också så vi skall se var som kan handlas. Det
blir en lunch också, Camilla bjuder sin mamma, tack gumman tur jag har dig.
Ja det är väl dags att komma hem med allt så det blir lite vila innan festen.
 
 
 
Lämnar av Camilla och Linus, fixar med Linus gurk planta. Det kommer att
bli bra de där. Väl hemma fixar jag kaffe till mig och gubben, han
kommer snart. Det blir mat och tårta på Brinken i dag.
Så då skall man fixa iordning allt då.
Thomas paket,
 
 
Och här kommer kort från kalaset.
 
 
Sommarfrukt       Thomas paket
 
Läckert fat        Middagen serverad
 
Korv, sallad mumsigt.  En Ari var ju med.
 
Nu kommer tårtan Hurra för Thomas
 
Linus låna ut marioljuset. Han hjälper pappa att blåsa också.
En nöjd kille.
 
Nu skall jag bara ta och göra kväll,
det är jobbigt i benet så lite vila kan aldrig bli fel.
Jag tackar för i dag så kan man se fram emot en ny dag
i morgon.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0