Härlig söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190616
 
 
 
GRATTIS 
 
 Axel & Axelina
 
Hel Trefald dagen
 
Heliga Trefaldighets dag eller Trefaldighetssöndag (latin festum trinitatis eller dominica trinitatis) är den första söndagen efter pingst i den västliga kyrkan. Den infaller 56 dagar (8 veckor) efter påskdagen.
 
 
 DAGENS CITAT
 
   
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Nu är det en ny dag och jag skall se om den kan bli
bättre än den andra, jag skall se till att bara ha 
fina saker runt mig i dag, jag hoppas att
inget stör mig denna söndag. Inget
jag hoppas att det är jag som
skall vara i mitt centrum
ingen annan.
 
 
Jag har
sol och skön värme
så bara det är en upplevelse
för sig själv. Har 19 grader och fullt med sol.
Det kan bli lite skön runda till gravarna i dag, min bror,
mor och far skall allt få besök. Lägga en liten blomma och pussa på
dom, min kära mamma om du ändå kunde vara här, vilken soppa.
 
 
Ja det blir lite svårt att se till att allt är bra i världen och det är
svårt att få en människa att se klart när denne människa
inte kan se alls. Ja här hoppar man på mig för att
min dotter sörjer och för att hon inte vill
träffa sin pappa. Då är det fel och
sen bryter hela skiten ut för
att pappan får spunk.
 
 
Hoppar på
mig, för det är min dotter
som inte följer hans ideal, det gör
ingen. Men vänta nu, är det inte på min 
son han hoppar på så är det på min dotter. Vad
är han då?? Vist ja inget. Skall dessa två människor
skrika och hoppa på mig!!!  Jag är den som skall skrika på
dom, .... fan vad lågt. Så lågt. Jag skall nu lägga detta åt sidan
till nästa steg, händer det igen kommer jag bomba satan, så det så.
 
 
Nu skall min dag bli den bästa, jag skall vara med min son och sen
skall vi övningsköra lite. Min kära gubbe skall väl bara vara och
se an på livet eller spela på hästar. Bäst att ge honom 40
kronor då. Ja min dag är igång med dunder och brak.
Min frukost skall nu njuta av den. Som alltid
är det super god frukost. Då kommer
min stjärnan och vill övnings-
köra, jo det går så bra så.
Kom så drar vi.
 
 
Hållhaken denna
gång är att älskade Ashani
skall till Handen. Ja det finns alltid
något som skall göras när barnen frågar
mig om något. Det gäller alla, för det är få som bara
vill umgås eller fika.Så är det med barn och så blir det med
barn. Nu skall jag allt åka i väg med Ashani och Juhani. Så det är
ju bara att gasa på då.
 
 
Eftermiddagen blir lite soffhäng för min del, Har satan så ont och
det blir alltid lite lättare då jag vilar. Men brand och tandvärken
är kvar. Det blir inte bättre så jag känner att jag behöver
vila så det blir i soffan med tv:n Min man spelar och
han är ur leker redan nu han gör uppehåll när
han har annat att göra.Men det är så
så vad skall jag förvänta mig.
 
 
Nä middagen kom och
gick så det är inget vi kan göra
något åt. Det var ugns stekt falukorv.
Skit gott, var så länge sen detta hände vill
jag lova. Nu är det inte så att man kör korv så ofta
men det är super gott när det väl händer. Så upp och
hoppa mer TV och mer soffhäng. Kvällen kommer och vi
ser på en film, den är super och jag gillar den.
 
Nu skall vi sova gubben, jag är trött. Skit trött.
22.30 filmen slut och jag också.
 
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0