I dag är det rörigt i huvudet.

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190618
 
 
 
GRATTIS 
 
Björn & Bjarne
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då kör jag en ny dag och det kommer att vara en dag med mycket
innehåll, NOT, eller jo det kommer det. Jag  skall börja på
ruta två,ett var att stiga upp,  frukost, jag skall ta
fram min frukost. Då kommer en
kärlkramps känning, vad
fan hände?
 
 
Nu har
jag haft alldeles
för många, det här ser
ju inte så bra ut. Vart är mitt spray?
Här i väskan, får använda lite och hoppas
på att det lugnar sig. Andas, lugnt in och ut, vila.
Då skall jag återgå till ruta ett, frukosten. Nu har jag förberett 
en smörgås till kaffet som är på G, yoghurt och musli, njutning
för mig. Solen kommer fram och lyser på mig , så skönt
så tyst och stilla.
 
 
Då så upp och hoppa här blir inga barn gjorda, ha ha ha. På med
kaffet och nu skall jag luta mig tillbaka och njuta av min sköna
dag och stund. Så skönt tar och sätter mig på balkongen.
Har 16 grader klockan 06.25, vad gör jag uppe
nu??? Snälla låt mig vila..... nä det
tar vi en annan dag :) Så kan
det vara och är oftast
hos mig.
 
 
I dag eller 
rättare sagt nu klockan
sju har jag då tvätt som skall tas
om hand. Lite mycket i dag, det händer ibland. 
Men jag får hjälp ner av min snälla son som alltid ställer upp
för sin lilla mamma. Men så får man inte säga till han inte för då ramlar
hans image, Ha ha ha , Han skall också till jobbet sen men det är okej för jag 
hinner plocka upp lite under tiden så det blir inte så mycket som skall upp senare.
 
Så får jag ett hjärnspökes utbrott och faller totalt i små bitar.
Detta jävla skit diarrén   som alltid skall spridas över mina
barn till höger och vänster.Jag är så jävla trött på att
en enda skata kan vara så nekande och så
lögnhals att hon inte fattar att hon
gör fel. Och så skall hennes man
bete sig mot mig för det är
ju min dotter.
 
 
Ja det är
min dotter och
hon ÄR min dotter Skall
vara fan också att behöva bli galet arg
så man nästan får en hjärtinfarkt. Den är då tack vare
dessa två nötter som inte fattar ett jävla dugg. Jag har i 30 år
hållit mig på banan hela tiden. Jag har försökt att inte  falla sönder
eller bryta i hopp. Mina barn är prio ett, snäll så snäll. När dom är över 18
behöver jag inte vistas i deras närhet eller hur. Men vad blir det då, min gubbe
kompis så klart Va fan .....
 
Sen då, jag är snäll, ler, umgås och allt ser bra utåt. Jag är i tusentals bitar
i hela kroppen, totalt sönderstressad. Det gör inget, nej då jag skall
fortsätta le mot ett as som jag skulle kunna göra en fågelholk av.
Värsta scenarier, ta ditt x som sårat dig så du blöder satan.
Men vänta nu du måste umgås med han/ henne för
annars är det det fel i hela systemet. VA...
Nä det gör du inte för det är inte rätt
för dig att vara sårad och sen
sitta med han / hon och
vara trevlig.
 
 
Jag har 
offrat mig så
många år , så jävla
mycket att nu räcker det.
Jag skall inte behöva ha denna
människa över mig hela tiden, jag behöver
få ro och känna att jag får läka mitt djupa sår.
Vilken himla soppa detta är, och så är det min dotter som
skall sitta i mellan, blir anklagad för saker hon inte gjort, sagt eller
skall göra. Snälla herren i himlen låt det bli rättvisa någon gång.
 
 
Jag vill inte ha det så här nu, kan jag bara få ha det som förr, jag min
gubbe, mina barn och så barnbarnen. Enkelt och smärtfritt. Jag
kan lova att jag är den som nu lägger bort två människor i
mitt liv. Det har inget ting att göra med vackra Emelie.
Nej för hon har då alltid och finns fortfarande i
mitt hjärta. Ja jag skall försöka ta min
dag vidare, detta är inte okej.
 
Tar en sväng till
Tumba för att fixa lite
och så är det lite annat som
står på agendan. så då kan jag fortsätta
min dag med att fixa kaffe till mig och så lite annat
gott så kommer min dag att bli super duper. Väl hemma igen.
Thomas ringer, han kommer på en fika i kväll, fan va trevligt älskar
verkligen att han kommer till mig när hans fru inte är på plats ha ha ha.
Ja det blir kul.
 
 
Då så tack Thomas för att du kom, jag kan känna mig väldigt
ensam i världen ibland. Är det inte så att Jimmie är en
skit så är det Camilla eller nu också Juhani. Men
jag har världens underbarast barn och vill
bara krama dom. Nu för tiden är
Jimmie för stressad, det
är synd. Han är en
fin kille.
 
 
Ja lilla
världen vad gör
vi? Skall jag nu ta detta lilla 
gnutta liv jag har kvar och se till att JAG
mår bäst? Många huvuden kommer rulla då,
är det värt detta eller skall jag bara ställa mig upp och
säga att jag tycker detta räcker nu....
 
 
Skall sova nu om det går, harmiljoner 
med tankar i huvudet. Vad skall
jag göra med dom?
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0