Vilken skit dag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190615
 
 
 
GRATTIS 
 
 Margit & Margot
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall min lördag
ta fart, en liten tablett som jag
har nu gör mig så snurrig, det skall tydligen
vara så. Men jag lovar den är inte alls så kul som man kan
tro, det är okej när andra kör men när jag skall köra oj nu är det svårt.
 
 
 
Jag hoppas det går över efter en vecka med detta, fan jag kommer att
ramla helt klart. Detta kan sluta på sjukhus i dag eller de
närmsta dagarna. detta är inte skoj alls. Så i
dag kör Ari Bee hur det nu skall gå. Men
jag är tvungen inget val.
 
 
Frukost
min utsökta goda frukost. 
Det är njutning på hög nivå och de
börjar alltid med yoghurt och musli. Fick en av Camilla med
massa goda saker i så nu är den slut och den var fantastiskt god. Jag
skall nog köpa mer smaker i min yoghurt.
 
 
På detta kommer den goda och efterlängtande muggen eller kaffeglaset
men just varmt nybryggt kaffe, det är pricken över I:et kan inte
bli bättre än så och smaken är så god och fyllig, alltså
Vilken underbar frukost, de enda jag kan
klaga på är att jag inte har
någon tystnad.
 
 
Min dag är igång,
jag skall strax slänga in mig i 
en varm och skön dusch med varmt vatten
och härligt doftande kropps tvål, vanilj så klart. Det blir så
Bra att starta dagen så, lugnt och stilla med både frukost och skön
dusch i lugn och ro.
 
 
Då skall man åka och titta på en bil, bara titta för det är inte läge
att köpa en bil nu vill jag lova. Ja vad skall man göra? Vi tar
oss vidare till NKS och Astrids barnsjukhus, här ligger
jy lilla Lava och har besvär med lungsäcken.
Ja det är inte mycket vi kan göra men
det kommer att gå bra. Det
är bra med proverna.
 
 
Så nu skall
vi umgås ett tag, jag
och Helene. Jo Ari är med och
han är som han är. Jag hoppas att det är
allt nu i dag med detta, Lava skall ha en ny infart och
det vill sig inte. Hon är rädd och det gör ont, lilla gumman.
 
 
Nu skall vi handla och min lilla Ashani hemma skall fixa en god och
smarrig fruktsallad. Det bör bli super duper, det är dagens goda.
Jag hoppas att det är bra med detta och att jag få en
bra kväll och en skön eftermiddag. Men inte
då värk från helvete kommer som ett
brev från posten.
Men en fin avslutning
på denna dag så har jag nu
bestämt mig för att se till alla som är 
idioter och beter sig skall ut ur mitt liv. jag pallar
inte drama och jag vill inte ha flera spydiga kommentarer om
mina barn. Jag har skött detta ensam så varför ha idioter i sitt liv. Elaka och
sårande så mycket drama.
 
 
Man lägger ner hela sin själ i dom och dom hugger dig i ryggen med
att vara elaka och "fy fan " orkar inte. Kommer rensa Facebook i dag.
Det kan bli många som åker med på detta vis, men varför
skall alltid jag resa dom??? Så vad säger man??
Släkten väerst.
 
Nu skall jag sova och skita i
dagens patetiska omgång. Jag hoppas
det blir bra. detta , för mig blir det strålande för
andra kan det bli tufft.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0