Mer läkartid

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190604
 
 
GRATTIS 
 
Solbritt & Solveg
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en ny dag, jag är så trött så jävla trött. Hur skall jag kunna
få denna dag att bli bra? Vet inte har ingen aning. Jag känner
massa måsten med orkar inte. jag är piss trött. Skall jag
bara orka med min dag eller skall jag jaga på som
vanligt i dag? Nä jag skall ta det piano.
Lite är alltid bäst.
 
 
Då var det ny
provtagning och nytt snack
med en läkare.Hur man skall kunna hitta
en bra läkare i dagens läge är så svårt att jag inte
vet hur jag skall göra. Detta är ju helt galet och det är lite så
att jag inte kommer något vart med dem jag har haft efter min bästa läkare.
Så nu måste jag söka nya vägar och det känns helt galet. Tråkigt.
Fattar inte detta inte ett dugg.
 
 
Nå väl det kommer väl att vara bli bra i slut ändan hoppas jag. Jag skall till
jobbet med mitt intyg och det är sko visning också, jag hoppas att det är
bra skor som jag verkligen kan få hjälp av, mitt ben kanske skall
ha ny skor, eller bättre skor. Jag har ju ingen ide alls. Det är
ju liter så där chansa på rätt lopp. Inga bra skor alls,
de jag ville ha fans inte så jag hoppas att det 
är bättre på nätet. Jag kollar på
det senare.
 
 
En fika med
Camilla kan vara på
sin plats innan jag far hem och
fixar middag. Skall bjuda min son på
korvstroganoff det kan vara smaskens en tisdag
som denna. Nog för att jag inte gillar att laga mat men
ibland måste jag. Som i dag det måste komma fram mat så
det är bara att göra.
 
 
Min kväll börjar efter middagen att jag bara tappar allt.
Vill inte vara vaken, vill bara sova, vill bara bli
bra kunna känna mig normal. Så detta
är skit och pannkaka. Tittar på tv
men det är  heller inte 
så kul.
 
Säger tack och hej.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0