Onsdag

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
190612
 
 
GRATTIS 
 
 Eskil
 
 
 
Internationella dagen
mot barnarbete
( ILO )
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har lite att stå i nu på morgonen, men inte är det dags att
göra detta klockan 04.55 nä sova lite till vill jag allt. Bra
jag somna om, vaknar 0645 istället helt okej jag kan 
gå upp nu och sen vara lite lat på morgonen,
jag fick order i går av läkaren att vila,
promenera och bara återhämta
mig. Träna och må bra. Så
jag fixar det, hoppas
på det bästa.
 
 
Nu är det i
alla fall min frukost
som skall intas med alla nya
mediciner. Från att ha normalt för
kärlkrampen hade jag tre på  morgonen
och tv på  kvällen, i dag har jag  åtta, 8 på morgonen
och tre klockan 14.00 sex på kvällen plus en extra när jag
lägger mig. Undra hur min mage kommer må efter detta. Jag skall
allt hoppas på att den inte tar skada. Men allt skall nog ordna sig.
 
 
 
Nu skall jag fixa klart mig så jag kan gå ut och promenera.
Det är vad jag behöver varje morgon och kväll. Nu
skall jag bli hurtig. Nu på morgonen har min
läkare från vårdcentralen, Nore, ringt.
Han sa att han såg att jag har
varit på klinik 4 och
träffat Kamran,
Så nu skall
vi se.
 
 
Andra bullar
blev det och läkaren
från vårdcentralen skall skicka
en tid till MR röntgen om jag inte blir
bättre. Med min otur kommer dom inte hitta
något. Men det kan bli spännande. Jag hoppas jag
slipper den så jag kan återgå till jobbet. Nu är det bara att köra.
 
 
Då när vårdcentralen nu ringer behöver jag inte beställa tid.
Jag har ju redan pratat med läkaren. Då kan jag ta min
tid och bara vara. Jag hoppas att vi kan fixa detta nu.
Min morgon är nu förmiddag och jag planerar
att fixa batterier på min klocka. Skall se
om jag kan få sällskap av min
dotter skulle vara trevligt.
 
 
Nä hä det blir ingen Skärholmen i dag jag är alldeles för trött
och så har jag fått en reaktion av min medicin som
är Lyrican. Så det blir inget av detta. Så
nu kör jag på med en vilodag.
Camilla ringer och jag
tar mig dit för en
kopp kaffe.
 
 
Jag skulle
ha hämtat upp 
Juhani och Ashani men
det går inte. Så det var lite tråkigt.
Jag hoppas att det blir lite mer tid för dom om
ett tag. Så kul att vara med dom. Men det går inte så
bra. 
 
Nå väl hemma igen och blir allt mer röd i ansiktet och vimsig,
Helt otroligt men jag vilar lite och ser tiden ann. Jag 
hoppas det blir bättre. Nu ringer Camilla igen
och talar om att Helene Kangastie är
i Stockholm, hon är på NKS
Astrid med Lava, men oj,
Jag ringer henne.
 
 
Nu är det
så att vi planerar en
resa dit. Klart man skall hälsa
på. Det blir på fredag så då kan man
lugnt åka till Ärla på avslutning i morgon.
Så bra så  Min man kom hem och vilken tur att jag
har gjort maten. Jag hoppas att det smakar gott jag har ingen
kärlek i maten i dag jag tycker det är jobbigt bara.
 
Så äter vi och jag inväntar 20.00 för att plocka Juhani och Ashani 
från Heron. Det blir bra det, hem och sova för jag är trött nu.
Somna gör jag nog snart, 21.30 tack för mig.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0