Seg propp PH

 
 
SUPER FARMOR BLOGG 
vecka 23 dag154
 
190603
 
  
GRATTIS 
 
Ingemar & Gudmar
 
 
 DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall man köra igen, jag är vaken ock känner mig mycket
seg och smärtpåverkad. Detta betyder att jag har gjort
saker i går som jag inte skall göra. Nu får jag
sota skit och det får jag allt tåla. Detta är
sjukt jobbigt. Men det är det värt helt
magisk kväll i går. Jag är så
nöjd och tacksam att
jag var med
om detta.
 
Tack
Camilla för
att du fixa detta, skaffa
biljetter och beställde bord på O´Larys.
 Du är en fin människa och någon dag skall du få den
respekt som du förtjänar. Du är en son go människa, jag är
visserligen din mamma men det skall du veta, du är en fim själ.
Utan ditt arrangemang skulle vi inte varit där.
 
 
Så till min dag, duschen blir först i dag och det blir ett par
minuter där och skön njutning. Då är det en ny PH
som kommer ut ur duschen och nu skall
jag hitta kläder som är lämplig
för storm. Så skall jag
ta denna dag i
besittning.
 
 
Vad jag
kommer att vara
seg i eftermiddag. Det är ju helt
galet. kommer inte att vara mig själv vill
jag lova. Men just nu är man okej. Kan man dra tiden
fram? Det är väl det som är meningen, dagen skall rulla på.
Kanon, då så måndag är redo.
 
 
Kommer inte hända så mycket jag är ju lite begränsad om man säger så.
Det är inte så kul att hoppa vidare och ens försöka komma fram
på ett smidigt sätt. Att hänga tyngden på två små
pinne är ju helt galet. Min höger handled
som är stel gör det inte lättare,
snarare värre. Det är
lättare med en.
 
Men då
sätter jag mer tyngd
på benet. Alla sätt är faktiskt
helt galet. känner mig helt slut faktiskt.
Inge skoj alls, det är så galet och så vansinnigt
att man undrar om inte en rullstol skulle vara smidigare.
Då kommer mitt stora dilemma, Bee jag kan ju inte köra Bee
med en rullstol, vart skall jag lägga den??
 
 
Lunchen i dag är lite kebab, det är väldigt länge sen jag käka de.
Jag kommer att njuta av varje tugga, eller varje bit jag
får i mig.Det blir tvär stopp och då lägger jag ner,
ingen ide att fortsätta.Vas hände här, blir
mätt på ingenting eller det bara
tar stopp. Konstigt, har
haft detta ett tag.
 
Nå väl
morgon blir till
lunch, lunch blir till kväll.
Jag skall hämta min son som
slutar klockan 20.00 det är nog vad jag
grejar i dag. Kollar lite på tv först.... Innan det är dags.
Somnar, tur att jag satte larmet. Jag sa ju det nu kom tröttheten.
Den ville inte vänta på sig. fan men så är det. Min son kan köra hem
så slipper jag.
 
Hemma blir det lite mat och så är det bara lite tv sen sängen,
igen. Denna gång för natten. Det blir ju bra de.
Tack och hej.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0