Picknick

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190609
 
 
 
GRATTIS 
 
Börje & Birger
 
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
Då är det en ny morgon och det är en fin sådan, 17 grader är bra.
Att det blåser lite och så är mindre bra mina blommor kan
inte stå på bordet, dom kan ju gå av. Inte så kul,
dom står på golvet på balkongen. Nu skall jag 
fixa lite frukost på detta och min morgon
är dör den bör, i ordning och rullande.
Njuta av god frukost och lite
läsande på nyheterna.
 
 
Min kropp är inte
med mig i dag och jag
känner att detta är inte så jag vill
ha det just nu, det är ingen höjdare att vara
hemma och skrota, kan försöka fixa detta med hjälp
av en läkare som är bra, eller villig att hjälpa mig. Vad skall
jag annars göra? Kan ju inte bara släppa det, jag måste ju kunna gå
och framförallt jobba et ta till.
 
 
Har bestämt oss för att ta en picknick så vi har fixa mackor och kaffe
skall bli kul. Tar lite bilder så du får se sen. Det blev en kul liten 
picknick som inte tog allt för lång tid. Det vart lite
ruggigt  väder med regn sen.
 
 
 
 
 
Vi såg bäver spår och troligen hans lya, så det var kul. Nu är
det hem som gäller. Jag tar en kaffe hos Camilla och
gubben kör hem, travet. Så jobbigt det blev
med denna promenad. Mer värk
i benet trotts att jag inte gick 
så mycket. Men det
är det som händer.
Skit också.
 
 
Jag fikar
och sen kommer
gubben ock hämtar mig.
Vi skall äta lax i dag så det är
bara att sätta in den i ugnen en stund.
Jag är inte hungrig och det är bra för då äter
jag mycket saktare. Så det är bra och man tänker på
alla magont jag får.
 
 
Kvällen blir nu till sen kväll och jag skall sova, seg Hugo.
Men det är svårt att komma till ro, varför kan jag inte
slappna av och somna? Det här är helt galet.
Kom igen nu jag vill verkligen sova.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0