Då kommer helgen

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190619
 
 
GRATTIS 
 
Linda
 
 
 DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej då är jag här igen och nu har jag sovit bra.
Kommer säkert att få en ångestattack nu
på morgonen. Det kan inte vara så
att jag kan ha en enda dag
i harmoni om jag inte
börjar med mitt
bara mitt.
 
 
Så frukosten,
min ljuvliga frukost 
nu skall du intas och jag
skall njuta som fasen. Sitta på
balkongen och bara njuta. Ja så blir det.
Jag skall passa på att säga att om man blir på
nytt född så skapar men ett nytt liv. Jag hoppas att alla
kan för stå att jag kommer att skapa mig ett liv där ondo, baktala
och annat hemskt är borta, dessvärre kommer jag att ha ett nytt
smeknamn, Duracellkaninen .
 
 
Detta kommer då inte vara en sexuell läggning utan det är väl lite detta
att jag skyddar min familj. Vilket INTE är helt fel. Dock är det en i
min familj som då är en skvallerbytta och där blir det ju lite fel.
Det är bara för mig att acceptera detta. Jag kommer inte
göra någon stor grej av detta men det är inte jag
som förlorar i långa loppet. Vi skall nu gå
in på den sköna midsommar som
jag hoppas alla kan få. Jag
vill allt bara njuta av
denna dag.
 
 
Nu skall jag se
till att jag har en enda sak
i min tanke i dag, koncentration.
Yoga PH skall nu fokusera och få själen i
balans med harmoni. Varför inte ta en yoga resa,
långt långt bort. Indien. Gubben med din rikedom tar vi och
far till Indien. Varför inte USA som du ville. Ja det kan gå vi kan börja
nu i vinter. Jag kan gå i pension som jag har rätt till så kan man väl bara köra på.
Vår guldklimp kan bo i Tumba så blir det bra.
 
 
Eller så flyttar han, då kan det bli galet. Han kanske drar i väg till tjejen. 
Vad gör vi då?? Hyr ut lägenheten ? Nä har för mycke go saker
där, alla min kort på barnbarnen. Det går inte, nu blev det
jobbigt. Koppla på duellera kaninen så blir allt bra, då
kan jag gå och gå och gå i hundra år till.
Vad jobbigt för människor som
inte gillar mig. Jag är
kvar satan så
länge.
 
 
Deras bekymmer.
Jag går och går inget kan
stoppa mig. Så min dag, sol värme
och midsommar. Hoppas det blir bra detta.
Nytt kapitel varje dag och inget kommer att stå i vägen.
Har så skönt och lugnt. inget är fel och inget blir fel. Ja njut 
till fullo. Har en liten kaffe paus hos Millan som bjuder, alltid gott
hos henne. Jag har allt annat klart.
 
 
Det blir lite avsnitt på vår serie och det är ju bra, ett till. Jag
väntar på att gubben skall komma hem och att vi
skall handla. Jo du hörde rätt, han skall med
och handla. Jag  får också meddelande
från Helene att hon far hem till 
Gällivare  i dag. Det blir
sjukhus där, kanske
hem i morgon.
 
 
Det var
bra nyheter och
det är sådana som jag vill ha.
Jag kommer också att lägga in en liten
notis på vår sida för Emelie det är ju bara att
det skall vara minnen från henne och inget annat.
Så det är bara att fortsätta min dag, nu skall jag träffa min
man. Han är het seg i huvudet, ha ha ha han säger till mig 
att han går ner så möts vi. Jag står utanför porten och väntar,
typ 20 minuter. Då ringer han, han står vid kyrkan, men snälla vid
kyrkan varför säger han inte det på en gång?
 
 
Då skall vi handla, färsk potatis och sill, glad midsommar. Detta
blir första gången på många år som jag inte är med  mina
barnbarn. Det är toxic så man skall nog fixa lite annat
kanske. Så vi köper hem sill potatis, gräslök och
gräddfil. Känns udda med jag överlever.
 Jag kan ju ha dom en och en per
helg. Ja så kan det va.
 
 
Middag i dag, pizza,
ja så kan det bli med mat
lagat av min man. Jag är sugen
heter det. Jag tar det som ett liter omen
om att a vill ha pizza. När han kommer upp är det
en pizza till mig och kebabtallrik till han. Okej det var ju inte
så det var menat. Ja ja äta kan jag i alla fal
 
 
Kaffe på det och så lite tv, så är kvällen över och jag skall bara 
vila och se till att få en skön sömn, det är ju midsommarafton
i morgon.Så då skall vi dansa dansa och se skall vi 
festa festa natten lång, ja så kan  det vara.
Men inte vi inte nej då. vi tar det lugnt.
Så nu skall jag köra på, köra på
denna kväll och avsluta
den i topp.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0