Vilken dag

 
SUPER FARMOR BLOGG  
 
 
190614
 
 
GRATTIS 
 
 Håkan & Hakon
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag uppe igen och har en liten skön fredag framför mig.
Jag har lite att stå i och det är nog lika bara att ta tag
i dagen på en gång. Jag skall i dag försöka få
nytt batteri i mina och Juhani´s klockor. Det
är ju bara att se vad som kan göras.
Jag har ju inte använt klocka
på många år då jag kan
bli stressad av den.
få se hur detta
går.
 
 
Men som alltid 
är det ju frukost först och
den intas med stil som alltid. Jag
njuter av varje tugga och sen vid varje kaffe
sipp. Det är så skönt och så.....gott en stund för
mig och bara mig, helt galet är det ju. Jag skall nu ta tag
i min dag och se vad det leder till. Ner till Camilla för att vi skall
ta oss till Skärholmen för att uträtta lite saker där och det är bara att
fixa allt. Så en fika och så hem, hämtar upp Linus så hon tar hem.
 
 
Lämnar henne och sen är det Juhani och Ashani som skall hänga
med mig en stund. Det blir lite åka av, först till Tumba grillen
för lunch. Tack killen det var gått. Sen till centrum för
vi skall handla på systemet, tänk jag skall gå på
systemet det händer knappt två gånger
per år och nu skall jag dit. Hur
kommer det sig?? Jag
vill bjuda min man
på en långdrink.
 
Det blev
min son som bjuder
på den till pappsen. Det
är ju snällt. Ja sen är det Cirkel K
och bensin till Bee, han får en tvätt också,
helt galet. Bee studsar av lycka. Nu skiner han
och han är nöjd. Ashani kör och det känns bra så
han är lugn och fin hela vägen hem. Nu skall jag fixa
kväll och ta det lugnt, lite underhållning så är allt bra.
Film kanske.
 
 
Det blev en konstig kväll och jag känner tt jag inte klarar av detta.
Min man är sur gubbe och känner sig trampad på. Men
att jag är helt slut och skall bara få skit för han
sitter och nervärderar mig, det är okej.
Gubbskrälle. Du är så 
idiotisk dum.
 
Lägger mig och
skiter i dgg.
 
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0