Wow vilken dag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190602
 
 
GRATTIS 
 
Rutger & Roger
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag massa roligt eller?
Jo då jag skall ha roligt så det är ju
det som räknas. Jag skall visserligen göra 
en sak i dag som jag kommer att få ångra på måndag.
Jag skall på en super gig med BSB. Fan va kul, det var ett
tag sen. Helt galet helt vansinnigt men en livs kvalitets höjande stund.
 
 
Men jag skall börja från starten nu på morgonen. Det är som vanligt
min frukost som är viktigast och som är det jag vill göra först,
en söndag som denna. Jag skall se till att ha en skön
stund och njuta i alla fulla drag. Då så nu kör jag.
lugnt och skönt skall jag ha, jag och min
själ. Har ett litet pirr i magen.
Längtar tills i kväll.
 
Nå väl solen är med
mig nu på morgonen och
det ser lysande ut. Vilken dag. Kan
jag begära mer? Nej inte alls. jag och min
själ njuter. Så skall det bli lunch om en liten stund, 
det kommer att bli kyckling macka med massa ost.
Mums, lite kaffe och så skall jag i väg mot Eriksberg för
att plocka upp Nea och Lillevi.
 
 
det är köer så dom är sena och jag kan inget annat än att vänta.
Till slut kommer dom och jag kan åka till Globen, det är
konsert med BSB, det kommer att bli galet bra.
Inga besvär och så kommer vi fram. Möter
upp Pia för hon skall också med vilket
är fantastiskt.
 
 
Nu har 
jag så mycket fina
saker att se fram emot så
detta är så bra. Jag hoppas att
alla någon gång i sitt liv får upp leva en
konsert med ett bra band. Det är magiskt.
 
 
Vi äter först på O´Larys och sen går vi in. et är massa folk och
man blir förväntansfull. Min dotter är helt galen där nere på
golvet, dansar runt och bara har det bra. Hur bra är
inte detta? Så nu kör vi.
 
 
Då är allt igång
med dunder och brak.
Vilken show, helt magiskt. Dom
har lagt ner massor det blir ju ena låten efter
den andra, alla bra låtarna och helt magiskt. Väldigt sent
skall vi  ta oss hem, jag har Camilla med i bilen och det är Nea som kör.
Det tar slut 22.30 och jag är upprymd som en galning.
 
Hämtar Bee och vi kör hem. Nu skall man varva
ner och hoppas på bra sömn. Bilder kommer i
morgon är för seg nu.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0