Bad kalas

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190316
 
Herbert & Gilbert
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag en söndag, vakna faktiskt klockan sju i dag
det känns ju bara bra. En liten sov morgon som
är så bra så. Nu skall jag ta min frukost
och se till att få i mig det jag vill
ha nu så jag kan starta
min dag.
 
 
 
En film hinner
jag med och barnen dyker
upp vid 9 tiden det är bara att se till
att underhålla dessa troll. Vi äter lunch vilket
blev korv och makaroner. Vilket Joline och Hayli blev superglada
över. Jag tycker mindre om detta men det går ju ner. Vi skall handla på vägen
ner till Brinken.
 
 
På Willys fick jag hjälp av Joline och Haylie med blipandet och korg dragning.
Efter halva inköpet bytte de uppgift. Så då är vi klara och kan åka ner 
till Camilla och jag skall fika. Barnen leker lite och det är full rulle.
Barnen hinner leka två timmar sen åker vi ner till badhuset.
Ja det blev massa barn, så det blir nog en härlig
skara med ungar. Sammanlagt 20 st.
Så badningen är kul.
 
 
Camilla och Thomas nöjda med dagen.     Linus med bästa tröjan                        
      
Då så nu kommer
de roliga, det skall delas
ut godispåsar och kakor med saft,
för alla ville leka mer i vattnet. Jag vet att
det är det barnen vill göra, inte sitta och fika det kan
föräldrarna göra. Det blev ett lyckat kalas och Linus är super nöjd.
Tyvärr är det inga bilder från kalaset i badhuset men lite kort fick jag ändå.
 
 
Jag hänger med hem till Camilla för att få handdukar och bikinis torra.
Så jag fikar och vi snackar lite om dagen, filmer och roliga klipp.
Vi skall nu ta oss hem för det är så att vi måste äta.
Det är sent och de andra föräldrarna kommer
säkert snart, nu blir det pizza och det
är för att ungarna skall få
mat fort.
 
 
Så kan det titta
på TV lite och pang så
sover dom. Nu är det tre av fyra
som sover. Vad gör man åt de?? Låter dom
sova lite de är så trötta så dom kan inte vänta på att
mamma och pappa kommer för dom har en timme kvar att åka
när dom kommer hit.
 
 
Min mat blir klar framåt nio det är skit sent, jag hoppas på att
man kan sova sen. Min son kom och hämta barnen vid
21.30 det blev sent för de små men dom klarar
sig fint. En vägra att vakna så hon är helt 
ledlös. Men så blir det hon är
liten fortfarande,.
 
 
Jag tar och
packar i hopp min
för att dra mig till sängs. Tack
för en trevlig dag säger jag till mina
barnbarn; Johanna, Amanda, Joline, Haylie,
Jack och Linus. och barn. Och så till dig som kommer
hit och läser min dag.
 
 GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
  SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0