Eftermiddagen p Värmdö

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
Söndag
 
190324
 
 
 
GRATTIS 
 
Rafael 
 
 
DAGENS CITAT 
 
Hoppar det. 
 
VÄÄÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det söndag och jag kämpar med att skriva
på min mobil. Det går men som jag sa här 
om dagen, jobbigt. Små tangenter 
och pilligt kan det vara. Jag
tar min frukost och 
skall planera 
Min dag. 
 
En sväng
till min dotter som
har värk i kroppen i dag. 
Hon har verkligen haft tufft
Nu ett tag, hon vill ju inte vara så
här urskiten och med värk. Men nu är det
så och hon lever med den kroppsliga värken. 
Den själsliga OH hjärter smärtan hoppas jag hon kan
komma över. Det tar tid. 
 
Sä kaffe med henne blir ju bra. Hon vet inte om hon
orkar åka till Värmdö. Hon har väldigt
ont. Gör inget hon kan vila tycker jag. 
Jag tackar för sällskapet och
tar mig hem. Bör handla
Men orkar inte. Kan
ta det sen. 
 
Titta på
Lite tv utan Com Hem. 
Ettan och tvåan kan ses utan
modemet. Skidor, ine så roligt tycker
Jag. Lite kaffe då. Man. Blir lite stressad över
att inte ha det man är van vi, men det går så tråkigt
men det går. 
 
Jag och Ari tar oss ut till Värmdö för att vara med i en
minnes gudstjänst där vi hedrar
Nisse. Det är mycket folk i kyrkan och
det är kul att se även unga ocksä. 
Massa musik och predikan. 
Lite över en timma tog
det. Sen var det kaffe
på Donken. 
 
 
 
 
 
Den ligger i Gustavsberg. 
Trevligt och fint. Jag fick krama
På flickorna. Så nu är man på väg hem. 
Det är en och blir en stunds avkoppling när
Jag kommer hem. Väldigt tom på energi blev jag.
Nu skall man relaxa och sova. Så bra. 
 
Tack för i dag. 
Jag är nöjd med dagen. 
 
 GOD NATT 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0